Avatar billede typen Nybegynder
19. december 2003 - 21:33 Der er 7 kommentarer

Bundkort ledninger

Sidder og sætter nyt motherboard i PC'en. Et Matsonic MS8147C. Der er nogle ledninger der hedder: "Power Led", "Reset SW" Og "Power SW". Er der nogle der ved hvor de skal i, må i meget gerne forklare det i et svar eller over msn septor_gua@hotmail.com

på forhånd tak
Avatar billede the_legend Nybegynder
19. december 2003 - 21:41 #1
det skulle stå i din manual! ellers står det på bundkortet, ellers på deres hjemmeside.

Men det som står på kortet burde være lige til at blotte dem i
Avatar billede guanche Nybegynder
19. december 2003 - 21:43 #2
på de fleste bundkort sidder der 2 rækker jumpere pins placeret forrest på bundkortet iforhold til pci portene
Avatar billede peet-49 Novice
19. december 2003 - 21:44 #3
Det står på kortet, det eneste du skl sørge for, er power led og hd led, de skal vende rigtigt, ellers lyser de ikke.
Avatar billede zhark Nybegynder
19. december 2003 - 22:46 #4
Alle de mobo jeg har haft fat i sidder de led nederst i højre hjørne, find et forstørelsesglas til at læse hvad der er hvad, de leds er ganske "ufarlige", men skal naturligvis på og sidde rigtigt.
Avatar billede zhark Nybegynder
19. december 2003 - 23:03 #5
Led står for "Light Emitting Diode" sidder de omvendt virker de ikke, men laver ingen skade! De SW er det ligemeget med, fe ska naturligvis på, men er "switchs" der skifter fra en tilstand til en anden, og kan ikke vende forkert!
Avatar billede zhark Nybegynder
19. december 2003 - 23:09 #6
Det er ikke til at se på de billeder man kan finde (de er for små), men jeg vil mene det er på den lange sort i bunden lidt til venstre for de 2 gule, som de skal placeres i, man skulle kunne læse det uden forstørrelsesglas!
Avatar billede peet-49 Novice
21. december 2003 - 19:54 #7
Lidt feedback måske?