Avatar billede nixon_dk Nybegynder
19. december 2003 - 20:22 Der er 12 kommentarer

Hvilken hastighed for online games

Jeg står for at skulle skifte Inet udbyder og har følgende valg:
TDC 512/256
Cybercity 1024/128
Når man nu ikke ser på prisen på produkterne, hvad ville så være det rigtige valg for mig der KUN spiller spil via internettet .... Det er småting jeg direkte downloader.
Avatar billede ridefisken Nybegynder
19. december 2003 - 20:31 #1
Der ville jeg vælge tdc's som har den bedste upload-hastighed, hvilket kan betyde noget når man spiller.
Omvendt har jeg den erfaring (jeg har selv cybercity) at de roder med hastighederne så upstream i virkeligheden er 4 gange for hurtig.
Avatar billede ridefisken Nybegynder
19. december 2003 - 20:31 #2
Altså cybercity
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
19. december 2003 - 20:40 #3
Mener du at Cyber City kører med 1024/1024?
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
19. december 2003 - 20:40 #4
Sludder, jeg mener 1024/512
Avatar billede sch0sler Nybegynder
19. december 2003 - 21:21 #5
Det kan ikke betale sig at købe cybercity, det er noget lort. Ustabil linie og alt muligt crap. Du bliver bollet i røven

Det eneste der holder er TDC, så jeg synes du skal vælge TDC 512/256

Jeg har selv TDC 2048/1024, fordi jeg ligger på en "TDC landevej", da blev forbindelsen fordoblet.

//Sch0sler
Avatar billede ducks Nybegynder
19. december 2003 - 21:41 #6
Dem jeg kender der har CyberCity kører i, Counter-Strike, med generelt højere ping end dem med TDC. Har kun "testet" med nogen der har 256/128
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
20. december 2003 - 21:44 #7
det er vel fordi CyberCity har mindre knudepunkter end TDC... Jeg har Tele2 ( i know), og i forhold til folk der har TDC pinger jeg faktisk også lavere... Men at min linje er ustabil er jo så ikke så usædvanligt :/
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
20. december 2003 - 21:45 #8
men seriøst, jeg synes altså ikke vi skal brokke os. Vi er dem i Europa der har hurtigst og mest stabilt Internet, så alligevel synes jeg det er godt klaret...
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
20. december 2003 - 21:46 #9
sry... hurtigst... ups.. tror da vist sverige har hurtigst internet...
Avatar billede ducks Nybegynder
20. december 2003 - 22:58 #10
Sverige og Tyskland har op til 10/10mbit for 2-400 om mdr, det er vidst lidt billigere end i Danmark ;)
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
21. december 2003 - 12:53 #11
jaja... men har hørt / læst at vi faktisk er dem der har de bedste adsl-muligheder, og mest stabile linjer...
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
01. januar 2004 - 22:33 #12
Nu har jeg selv cybercity 1024/128 som er helt fint til at spille over..
Men hvis du skal lave en spil server ville jeg nok råde dig til at tage tdc med 512/256 da du har bedere upload.. og plads til flere spillere på din server..