Avatar billede pablo Nybegynder
19. december 2003 - 10:26 Der er 7 kommentarer

Luk vindue uden pop-up

Hvordan lukker jeg er browservindue uden der kommer en popup, hvor jeg skal klikke OK for at lukke vinduet?

Skal bruges til at køre et ASP-side i en browser via Windows Scheduler, og derefter automatisk lukke browseren ned igen når scriptet er kørt færdigt.
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2003 - 10:34 #1
hvis ikke vinduet er starten med javascript kan du ikke gøre det - desværre. Men hvis du ved ca hvor lang tid dit script er om at køre kan du vel bare sætte Windows Scheduler til at lukke vinduet ned igen efter en given tid?
Avatar billede pablo Nybegynder
19. december 2003 - 10:37 #2
Ok, tak for hjælpen. Laver du din kommentar om til et svar?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
19. december 2003 - 11:05 #3
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2003 - 11:22 #4
det kan jeg godt men...

som jeg tror mm12010 er inde på med sit link så _kan_ det lade sig gøre alligevel - men ekstremt smart er det ikke. Jeg har selv koden somewhere i mine gemmer, men hvis det kan løses med Windows Scheduler syntes jeg du skal gøre det :)
Avatar billede mm12010 Nybegynder
19. december 2003 - 11:53 #5
ganske enig :o)
Avatar billede keysersoze Guru
14. februar 2004 - 19:41 #6
lukketid?
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:31 #7
er du nået videre?