Avatar billede Slettet bruger
18. december 2003 - 22:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside

Vil gerne have lidt feedback på min egen hjemmeside..

http://www.wollsen.com

Og i må også meget gerne kommentere min jule animation på http://www.wollsen.com/julehilsen.gif
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. december 2003 - 23:03 #1
menyteksten er lovlig svær at læses. Den mørke ude tilvenstre kan jeg slet ikke læse ( jeg har sågar prøvet med en lup :-))

den lodrette grå afstand mellem de to lyse felter er kun halvt så bred som afstanden ovenover (op til menu og logo). det er for stor en forskel. (kikker med Netscape 7)

highlightene i din 'bue udaf' effekt er lovlig lyse, de bliver nok mindre distraherende hvis du blødgør dem lidt.

Ellers synes jeg godt om designet, seriøst og kønt.

mvh JakobA
Avatar billede botha Nybegynder
19. december 2003 - 00:42 #2
fint og flot design på www
flot juledims, men dit navn "flyver" lidt op og ned
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2003 - 09:45 #3
botha - Det med mit navn ved jeg godt. Da det er første gang jeg har prøvet at bruge Animation shop må man jo prøve sig lidt frem :)

Jakoba - Hvilken "bue udaf" snakker du om? :S
Avatar billede jwl Nybegynder
21. december 2003 - 02:26 #4
"bue udaf"=bue ud af..
ja du burte tone dem bare lidt ned.. men ellers er det faktisk et fedt site du har bål i ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2003 - 17:09 #5
Kan ikke finde nogen steder hvor der er en bue ud af.. Håber i kan?
Avatar billede jwl Nybegynder
28. december 2003 - 17:41 #6
her >> http://medlem.jubii.dk/shigaisen/noget11.jpg
også har du en freams fejl, btw HADDER jeg freams de er noget bæ og trals når man skal linke.. ik noget godt at sige om dem, tag og lær php eller asp i stædet ;) " php->www.webcafe.dk " " asp->www.html.dk "

og det er da vol dejligt at du elsker saraH for sindsygt, men hvad skal din side hanle om ud over??
Avatar billede jwl Nybegynder
28. december 2003 - 17:47 #7
også rart lige faverne i dine links så det ik ligner et rip off :)
ville køre det over en css fil hvis jeg var dig, http://www.html.dk/tutorials/css/ nemmer at styre :)
Avatar billede antrax Nybegynder
30. december 2003 - 12:34 #8
Dine gradients fungerer ikke sammen - du mangler farver, og dine fonts samt font størrelser er gennemgående dårligt valgt.

Du mangler mere stil over det hele.
Avatar billede jwl Nybegynder
30. december 2003 - 19:32 #9
antrax>>negativt kretik ka da godt bruges, men prøv lige at komme nogle brugbare eksempler på noget, så han mugligvis ka gøre noget ved det...

syndes faktisk det er flot, bort set fra du burte tone dine faver lidt i photoshop... :)
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2004 - 02:08 #10
jwl - det der screen.. Alt skal ikke passe 100 % sammen. Jeg har lavet det sådan at jeg synes det så godt ud.. Jeg prøver at lære php.. Min webserver understøtter ikke asp.. og css filer fatter jeg slet ikke noget af.. Så jeg bruger bare den viden jeg her. Nå jeg så har fået mere viden. Udnytter jeg den :)