Avatar billede raszor Nybegynder
17. december 2003 - 20:09 Der er 6 kommentarer

Putte et billede ind i en oval selection?

Jeg har lavet en selection som er oval (en ramme) i den selection vil jeg gerne have puttet et billede ind i, hvordan gør jeg det?
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. december 2003 - 20:14 #1
smider den ind :)  du åbner billedet og rykker det over og tilpasser det.

Der er dog en nemmere måde, hvor du kan lave en border (ramme)

Ganske simpelt tryk to gange på dit lag med billedet og derefter vælg outline mener jeg den hedder :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. december 2003 - 20:15 #2
Stroke hedder den enda ;)
Avatar billede prodic Mester
17. december 2003 - 20:16 #3
Først edit->copy i det du ønsker kopieret.

Så hopper du over i dit billede med selectionen aktiv, og vælger Edit->Paste Into.

Vupti
Avatar billede raszor Nybegynder
17. december 2003 - 20:22 #4
Prodic, så paster den det ind i selve selektionen dvs stroken, og det jo ikke meningen!
Avatar billede raszor Nybegynder
17. december 2003 - 20:26 #5
nå ok, jeg har fikset det! men tak alligevel!
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2003 - 10:40 #6
Husk at afslutte spørgsmålet