Avatar billede nadbull Nybegynder
17. januar 2001 - 13:17 Der er 3 kommentarer

Driver til skærm

Davz jeg har en AST 5M skærm med højtalete og microfon i, men jeg har ikke nogen driver der til!! er der så en der kan sige mig hvor jeg kan få fat i sådan en ??
Avatar billede senj Nybegynder
17. januar 2001 - 13:21 #1
Avatar billede nadbull Nybegynder
17. januar 2001 - 13:24 #2
kan du ikke finde et sted at downloade driveren??
Avatar billede xtom2 Nybegynder
17. januar 2001 - 13:24 #3
Your computer was manufactured and is supported by ARI Service, formerly AST Research, Inc.  ARI Service provides comprehensive telephone and online support, including product information, technical and service support.

http://www.ari-service.com/ftp/d-video/mon_up1.exe
INF updated files for AST Monitors

Xtom` =)