Avatar billede klevert Nybegynder
17. december 2003 - 11:17 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Erfaringer med www.surftown.dk

Hvilke erfaringer (positive/negative) har I gjort jer mth. www.surftown.dk?

Gerne detaljer omkring kundeservice, fleksibilitet, kontrolpanelet osv. :)
Avatar billede ninjadall Nybegynder
17. december 2003 - 11:26 #1
Jeg har selv 400 mb. plads ved Surftown, og jeg er meget tilfreds. Deres kundeservice er god, med hurtige besvarelser.
At oprette hjemmesider er meget simpelt, med det indbyggede "SiteStudio", men der er også mulighed for tungere Web-programmering. Min egen er: www.dall-net.dk
Kontrolpanelet er meget overskueligt, og simpelt at benytte - der er små forklaringer til hver funktion (godt nok på engelsk), og man advares hver gang man vil ændre eller slette noget.

Alt i alt har jeg kun positivt at sige om www.surftown.dk
Avatar billede klevert Nybegynder
17. december 2003 - 11:32 #2
Ved du hvilke muligheder der er for at bruge .htaccess?

Et sidespørgsmål: Hvilket fotoalbum er det du bruger? Grunden til at jeg spørger, er fordi jeg ofte har haft problemer med netop dette pga. safe_mod ON på forskellige webhoteller :(
Avatar billede ninjadall Nybegynder
17. december 2003 - 11:54 #3
Fin mulighed for .htaccess...

Mit fotoalbum:
Coppermine hedder scriptet og er gratis.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=89658

Virker også med SAFE_MODE On...
Avatar billede klevert Nybegynder
17. december 2003 - 12:14 #4
Hvor store billeder (MB) kan du oploade til dit webhotel/Coppermine? Jeg har læst at der ofte er problemer med at generere thumbnails af STORE billedfiler.

Takker for dit svar, venter lige og ser om andre har noget at sige :)
Avatar billede 7th Praktikant
17. december 2003 - 12:14 #5
Jeg vil ikke påstå, at jeg har stor erfaring med surftown, men købte et webhotel hos dem i søndags, og indtil nu har det fungeret upåklageligt. Ligeledes kan jeg sige omkring deres support. Eneste minus er nok deres kontrolpanel, som de så flot kalder Danmarks største. Jeg kunne godt have nøjes med Samsøs største, for det virker en anelse uoverskueligt.

Du kan se hvilke restriktionsmuligheder du har i .htaccess via http://ws1.surf-town.net/phpinfo.php
Avatar billede ninjadall Nybegynder
17. december 2003 - 12:28 #6
Du kan selv angive max. størrelse af billederne...

Jeg har ikke haft problemer med store billeder, da jeg testede (jeg har et max. på 2 mb pr. fil...)
Avatar billede hostmoster Nybegynder
17. december 2003 - 12:29 #7
7th> Enig mht kontrolpanel :-) Her er f.eks. web10.dk's bedre.
Avatar billede pehory Nybegynder
17. december 2003 - 14:53 #8
Jeg har også et stort webhotel hos surftown og jeg er tilfreds. Kontrolpanelet er total lækker og deres forbindelse er total god. Dog har jeg haft en lille problem med dem omkring et domæne men det blev hurtigt løst da de fandt ud af at der var et problem.
Der er også god mulighed for at tilkøbe nye ting på webhotelet.
Avatar billede klevert Nybegynder
18. december 2003 - 14:03 #9
Har bestilt et 400MB hos surftown :)
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
30. januar 2004 - 22:49 #10
Smider lige en kommentar ind:

Jeg har haft surftown i en måneds tid nu og jeg er yderst tilfreds. De har en seriøs og meget hurtig respons på spørgsmål og som det også er beskrevet, er kontrolpanelet nemt og overskueligt at bruge.