Avatar billede miksendk Nybegynder
17. december 2003 - 09:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webhotel uden redelegering (kører DNS hos gratisdns.dk)

Findes der en dansk udbyder af webhoteller som tilbyder webhotel uden at køre DNS for hotellet (jeg har DNS hos gratisdns.dk, og det vil jeg gerne forsætte med).

De fleste webhoteller jeg har været inde på kræver at jeg redelegerer domænet, og det ønsker jeg ikke. Bemærk også at jeg ikke kan nøjes med et "web link" -- webhotellet skal registrere mine 3 domæner, så at det kender dem udfra Host Headers [1].

De skal også gerne tilbyde ASP.Net.

Indtil videre har jeg kun fundet cubehosting.dk, men de tilbyder ikke ASP.Net.

Vh, Michael

[1]: http://www.serverautomationtools.com/iisfaqs/2.html
Avatar billede jakki Nybegynder
17. december 2003 - 09:22 #1
prøv at kige forbi www.secnet.dk jeg mener ikke at du skal have dns hos dem
og de har også ASP.Net
Avatar billede Aliriza Nybegynder
17. december 2003 - 13:09 #2
Prøv at se på concor.dk for under bestillingssiden kan man vælge selv at styre DNS og de understøtter ASP.NET.
Avatar billede spontek Nybegynder
17. december 2003 - 14:29 #3
http://vendsyssel-dataflint.dk - og han giver endda rabat sådan at mindste hotel på 50 MB kun koster 60 kr. årligt  - samlet 135 kr. for første år.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
26. december 2003 - 21:53 #4
jakki: arbejder du for secnet?  jeg synes jeg har svært ved at finde et af dine indlæg som ikke omhandler reklame for secnet?

ret mig endelig hvis jeg tager fejl?  og kan du ikke uddybe din entydige holdning til webhoteller i DK?

:-)
Avatar billede hostmoster Nybegynder
30. december 2003 - 12:29 #5
www.web10.dk

- ASP.NET
- Du bestemmer selv hvem der styrer DNS
- Flere domæner på samme webhotel er muligt
Avatar billede miksendk Nybegynder
01. januar 2004 - 22:22 #6
hostmaster, det ser jo billigt ud. Men ifølge FAQen, så understøtter deres Windows hoteller ikke flere domæner:
  http://www.web10.dk/help/faq/domains_moreDomainsToOneWebhotel

Eller er der noget jeg har misforstået?
Avatar billede spontek Nybegynder
01. januar 2004 - 22:37 #7
Bemærk også at Web10 altid er nede. Hver uge viser min SiteProberapport at de ikke er online mere end 98% af tiden. Jeg har mange, mange, mange gange oplevet at mine 7 domæner hosted der er umulige at komme i kontakt med - både email og selve siden.

Det er over et halv år siden der var en måned, hvor de ikke var nede mindst fire gange. Udover hostmoster er det svært at finde tilfredse kunder hos Web10/Starthotel.... og så er jeg overbesvist om at hostmoster er ansat i firmaet eller har anden speciale tilknytning til dem.

Du kan selv søge både her på Experten og via Google/Altavista m.f. på de to selvskaber web10 og starthotel som er en del af TalkActive, hvor du kan danne dig din egen opfattelse af firmaet.

Jeg har i 2003 flyttet hele 5 domæner væk fra firmaet igen pga. deres extremt ringe uptime, support m.m.

Hos http://web0kr.dk kan du have flere domæner på samme hotel, jeg kan ikke huske om hvordan de har det med dns via GratisDNS, men skriv til supporten.
Avatar billede tech4me Nybegynder
04. januar 2004 - 18:32 #8
Hej Michael

Prøv at tale med UnitSpeed Host (www.unitspeed.dk). Jeg tror ikke at de kræver at man redelegere domænet. En af mine kammerater bruger UnitSpeed og han bruger ikke deres dns men gratisdns.dk