Avatar billede nadbull Nybegynder
17. januar 2001 - 11:51 Der er 6 kommentarer

Min Pc \"fryser\"

Jeg har et meget stort problem, min Pc \"fryser\" i windows. F.eks. når jeg spiller mp3 i winamp og så flytter afspilleren frem og tilbage på skærmen. eller bare lige pludselig når jeg flytter musen.

Min Pc er en 350 Mhz. AMD K6-2
Ram: 128 Mb. sd-pc 100
Bundkort: ASUS P5A 100 Mhz.
Grafikkort: Intel 740i AGP

Jeg har før haft et PCI grafikkort der i og der \"frøs\" den ikke !!
Jeg har forsøgt med flere forskellige AGP grafikkort og der sker det samme.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. januar 2001 - 12:15 #1
Har du prøvet følgende:
Opdateret BIOS på motherboard!
Opdateret driver til Grafik kort!
Opdater BIOS på Grafik kort!

Ændret på indstillinger for AGP i BIOS.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. januar 2001 - 12:25 #2
Mobo Bios:
http://www.asus.com.tw/products/Motherboard/bios_socket7.html

Fandt det her ved intel:
Do Graphics Cards Based on the Intel740 Graphics Accelerator Support AGP Socket 7 Motherboards?
While there is nothing that would prevent a well-designed AGP Socket 7 motherboard from working with a graphics card based on the Intel740 graphics accelerator, Intel has not validated such a configuration. Graphics cards and drivers based on the Intel740 graphics accelerator are optimized for the Pentium® II processor. If you experience problems with an AGP Socket 7 motherboard you will need to contact your motherboard or graphics card vendor for support. Please see the complete list of system requirements for more information.
http://support.intel.com/support/graphics/intel740/lk_issues.htm

Og her et link til BIOS og drivers:
http://appsr.cps.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=76

Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:21 #3
KØB en ny spand min gode ven.... dit grafikkort er håbløst forældet + din AMD processor.......
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
17. januar 2001 - 21:23 #4
min pc fryser også men det er fordi der er så mange kølere.....LOL!!!!
Avatar billede jezperb Nybegynder
21. januar 2001 - 00:49 #5
->Voodoo_and...Det er vist dig der skal købe dig en nu spand !!! nadbull\'s computer er faktisk bedre end din spand...der stadig kører på damp !!!
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
21. januar 2001 - 21:53 #6
dårlig joke jøde jezper......

k6-2 vs. PIII630MHz go go k6 rules