Avatar billede knudemand Nybegynder
16. december 2003 - 21:09 Der er 24 kommentarer og
3 løsninger

banner til stripper

En veninde er stripper. Hun har brug for et banner, og jeg har lovet at prøvet at hjælpe hende. Jeg har ikke nødvendigvis selv brug for "hendes point" så I er også velkomne til at sende eventuelle forslag direkte til hende (email fremgår af hjemmesiden).

Der er ikke specielle krav til størrelse eller gørelse, -blot skal det gerne vil mere stilrent/pænt end hendes website :-)

www.stripperjulie.dk
Avatar billede cdc Novice
16. december 2003 - 22:07 #1
hvad er det for et banner hun skal have, et reklamebanner eller et top banner ?
Avatar billede knudemand Nybegynder
16. december 2003 - 22:11 #2
Det er et reklamebanner.
Avatar billede cdc Novice
16. december 2003 - 22:14 #3
468*68
Avatar billede knudemand Nybegynder
16. december 2003 - 22:31 #4
jeg tror det bliver for stort, -halv størrelse ?
Avatar billede Kengun Praktikant
16. december 2003 - 23:03 #5
468x60 er "standard" - 234x60 er halvstørrelse
Avatar billede zhark Nybegynder
16. december 2003 - 23:21 #6
Avatar billede bokke1 Nybegynder
17. december 2003 - 00:28 #7
her er lige et !!!! kan jo ændres i farver og størrels m.m.

http://www.hellgren.dk/stripper.htm

om ikke andet så ville det jo være nice med !!! lidt forslag til farver m.m. hygge og held og lykke med siden *s*
Avatar billede Kengun Praktikant
17. december 2003 - 07:55 #8
Bokke1> Hvis 468x68 er for stort, så tror jeg også ditt 800x255 er for stort, tror du ik?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. december 2003 - 07:59 #9
Knudemand> Det ville være nice med en tilbakemelding hvor stort det banner/logo virkelig skal være.
Avatar billede knudemand Nybegynder
17. december 2003 - 09:01 #10
Hej begge !
Det store fra Bokke er flot, men det er mere en halv hjemmeside end et banner ! :-) Altså med andre ord aaaaalt for stort. Men jeg synes det er rigtigt flot. Jeg kunne godt tænke mig at se om det holder når det kommer ned i størrelse.
Zhark: Det er pænt, men lidt kedeligt :-( Størrelsen ser fin ud.

Tak for Jeres udkast, -jeg
Avatar billede zhark Nybegynder
17. december 2003 - 16:34 #11
Avatar billede bokke1 Nybegynder
18. december 2003 - 00:06 #12
hejsa igen ja i knowww det var stort !!!! men så kunne du nemmer se hvad fanden det entlig var  *s*

har lavet det lidt mindre nu tag et kig og kom med din kritik *s*

http://www.hellgren.dk/stripper.htm
Avatar billede knudemand Nybegynder
18. december 2003 - 11:53 #13
Flot, -jeg får lige Julie til at give en kommentar med på vejen.
Avatar billede Kengun Praktikant
18. december 2003 - 12:37 #14
jeg vil også være med :) Venter du lige til jeg lægger op et forslag?
Avatar billede Kengun Praktikant
18. december 2003 - 13:13 #15
vel, så har jeg laget i standard banner størrelse: 468x60 og et halvt std.str. 234x60. Jeg kan saktens lage andre størrelser hvis det er ønskelig. Mitt klistermerke fjernes hvis Julie kan bruge mine bannere.

http://www.kengun.com/eksperten/440786a.jpg
http://www.kengun.com/eksperten/440786b.jpg
http://www.kengun.com/eksperten/440786c.jpg
http://www.kengun.com/eksperten/440786d.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
18. december 2003 - 13:28 #16
og så et i samme størrelse som bokke1 sitt banner (300x95) som ikke er en "standard" størrelse: http://www.kengun.com/eksperten/440786e.jpg
Avatar billede bokke1 Nybegynder
18. december 2003 - 20:01 #17
hejsa ahhhhh du vil ha det i en standart nu *s* læste nu bare hvad der var skrevet i sleve indlæget ((((Der er ikke specielle krav til størrelse eller gørelse, -blot skal det gerne vil mere stilrent/pænt end hendes website :-)
))))

men kan da nemt lave det i de mål du vil ha

kan godt lide Kengun`s farvevalg *s´
Avatar billede bokke1 Nybegynder
18. december 2003 - 21:33 #18
hejsa har lige smidt lidt mere på du kan se lidt på *;-)

http://www.hellgren.dk/stripper.htm
Avatar billede Kengun Praktikant
22. december 2003 - 10:33 #19
sker der noget mere her?
Avatar billede knudemand Nybegynder
22. december 2003 - 12:47 #20
Hej alle,

Jeg har rykket Julie for en kommentar/valg, -men hun har nok haft for travlt med juleindkøb og strip til julefrokoster :-)
Jeg tager lige fat i hende igen og får en reaktion.
Avatar billede Kengun Praktikant
22. december 2003 - 12:50 #21
ok :)
Avatar billede Kengun Praktikant
04. januar 2004 - 23:54 #22
noget nyt?
Avatar billede knudemand Nybegynder
05. januar 2004 - 09:47 #23
Jeg rykker !
Avatar billede knudemand Nybegynder
05. januar 2004 - 16:25 #24
"
Hej
Jeg har lige tilladt mig at holde en lille ferie væk fra min telefon og computer:o)
Men sikken en overraskelse med alle de flotte bannere der er blevet lavet til mig, jeg synes de er rigtig gode allesammen, så jeg tror jeg vil ligge dem ud under min link sektion, så kan folk som vil bytte bannere med mig jo selv vælge...
Et stort knus til alle drengene, og hvis de nogensinde skal bruge en stripper, så skal jeg nok give dem en god pris....
Desuden, hvis der er nogen som har deres egne hjemmesider og som er interesserede i banner byt, så skal de bare skrive til mig.....
Kram fra Julie
"

Tak til Jer ! Hvis Kengun vil være rar at fjerne "klistermærke" skal jeg sørge for at fordele lidt point. Jeg kan fortælle, at Julie var meget positivt overrasket, men det fremgår vel egenligt også af ovenstående mail-udklip.
Avatar billede knudemand Nybegynder
05. januar 2004 - 16:26 #25
PS: Kengun, -ligger du ikke også lige et svar ?
Avatar billede knudemand Nybegynder
06. januar 2004 - 14:45 #27
Thanks a million !