Avatar billede jensenegi Nybegynder
16. december 2003 - 20:15 Der er 3 kommentarer

Manglende "videre stilling/download"

Når jeg modtager en mail med en internet link og tryker på den får jeg kun en tom ramme, det samme gør sig gældende hvis jeg peger på et link i f.rks. en søge maskine.

Wed brug af windows update scannes computeren, når jeg vælger installer kommer download vinduet op og jeg akseptere betingelserne men der downloades ikke.

Jeg har prøvet at gendanne standarder, kan nogen hjælpe med at løse problemet, eventuelt fortælle hvordan jeg får lov til at geninstallere Iexplore?

Jeg havde nær glemt at jeg anvender Windows XP pro
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 21:11 #1
Prøv det her:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Ellers læs her:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
Avatar billede jensenegi Nybegynder
16. december 2003 - 21:45 #2
Desværre, nu har jeg prøvet men med samme resultat.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 22:09 #3