Avatar billede bjorn82dk Nybegynder
16. december 2003 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Medlemsdatabase/login script HJÆLP

Hej.
Jeg skal bruge et medlems/login script - "og hvad skal det kunne?" ja følgende fra brugersiden:

Brugeren skal kunne oprette sig selv
Ændre password
Slette sig selv

Administratoren skal kunne:
Oprette/ændre/slette brugere
Angive bruger level

Det vil altså sige at systemet skal kunne håndtere flere levels, ikke kun et enkelt level - det skal minimum have 4 levels og et admin level.

Så skal systemet helst have mulighed for at jeg kan udvide medlemsdatabasen med f.eks. mor og fars navn eller hvad pokker ved jeg :-) felter.

Det skal kunne klare et par 1000 brugere.

Det skal helst være så billigt som muligt.

Det skal være i ASP.

Ja - det var sådanne lige en hel masse ting. Jeg beder naturligvis ikke en af jer dejlige mennesker skrive det for mig, men jeg er sikker på at scriptet allerede er lavet (en 10 - 15 gange) jeg synes blot ikke rigtig jeg kan finde en side som indeholder de funktioner jeg gerne vil have... så måske en af jer har et link de ville dele med mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Skriv meget gerne til min e-mail adresse da Eksperten.dk har det med at lave noget rigtig gris på min computer. Helt præcist bryder min PC ned hver 3 gang jeg går ind på siden.
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2003 - 13:00 #1
Er det kun login delen du søger det lyder næsten som et site. Eks på site med login og forskellige level af brugere.
www.asp-nuke.com  (der var en DK side www.asp-nuke.dk, men den er vist blevet lukket igen)

Du kan finde nogle CMS systemer her, som tit har flere levels brugere:
http://www.refdev.com/free_scripts/ASP/Content_Management/

Du kan også kigge på denne side som indeholder en masse scips, men jeg er lidt i tvivl omkring der er login system om 4 level, men der er en masse login scrips om ikke andet :)
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5
Avatar billede bjorn82dk Nybegynder
16. december 2003 - 13:03 #2
Takker - jeg kigger på dem og vender tilbage. Nej jeg søger hele scriptet med inkluderet filer og datebase.
Avatar billede bjorn82dk Nybegynder
16. december 2003 - 22:21 #4
Hej igen.
Jaaaa må jo tilstå at den bedste jeg fandt var fra visto.dk så jeg takker, bukker og nejer på en og samme tid.

Mange hilsner

Bjørn