Avatar billede servicecenterjens Nybegynder
16. december 2003 - 10:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af tabel, hvor kolonnerne kan resizes

Kan man oprette en tabel til brug på et site, hvor kolonnerne kan resizes af brugeren, a la det man kan i et excel regneark ?
Tabellen skal bruge til at aflevere et resultatsæt fra et java program.
Hvad hedder en sådan ?
Hvad gør man det i ? Java script ??
Avatar billede roenving Novice
16. december 2003 - 11:07 #1
Jeg vil tro, at man gøre det ...

Men jeg vil ikke selv påtage mig at lave koden umiddelbart, men ideen kunne se ud som:

Placér en 1-2 pixel bred celle mellem data-cellerne, placer divs indeni cellerne, som indeholder data, registrer om musetryk forekommer i mellem-cellerne, og foretag resize, hvis der hives i disse ...

Det bliver alt i alt til en voldsomt kompliceret kode, så jeg vil umiddelbart betegne det som overkill !-)
Avatar billede thanders Nybegynder
17. december 2003 - 06:51 #2
Avatar billede servicecenterjens Nybegynder
17. december 2003 - 09:16 #3
thanders læg lige et svar!
Avatar billede servicecenterjens Nybegynder
24. februar 2004 - 13:01 #4
thanders nu gider jeg ikke vente længere.