Avatar billede lobos Nybegynder
16. december 2003 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ATT. Rubeck

forstættelse af spm. 440038

Efter at have tilføjet en ny acces-list virkede tingene fint, men det er som om at oplysningerne ikke bliver gemt.

Jeg lavede en reload på PIX,en og mine indtastninger var væk, de eksisterende access-lists var der, bare ikke de nye som jeg havde lavet, skal man "save" de nye access-lists på en eller anden måde?

Lars
Avatar billede rubeck Nybegynder
16. december 2003 - 09:32 #1
"write memory" :-) (el copy run start)

En "lille detajle"

/Rubeck
Avatar billede lobos Nybegynder
16. december 2003 - 11:44 #2
ja det hjalp :-)
Avatar billede lobos Nybegynder
16. december 2003 - 11:44 #3
opret lige et svar, så får du lige lidt point
Avatar billede rubeck Nybegynder
16. december 2003 - 11:45 #4
Takker, lobos.

Rigtig god fornøjelse.... :-)
Avatar billede lobos Nybegynder
16. december 2003 - 11:54 #5
Nu inden jeg lukker, kan du så ikke fortælle mig hvordan jeg sletter en access-list?

Lars
Avatar billede rubeck Nybegynder
16. december 2003 - 12:09 #6
Sure... du skriver bare "no" foran dit access-list statement, hvis det er en enkelt linie du skal slette. Hvis der er HELE access-listen du vil slette skal du bare skrive "no access-list <NAVN>"

/Rubeck