Avatar billede superinfojens Nybegynder
17. januar 2001 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skriv til fil med Append

Dette lægger tekst ind i bunden af filen hvordan for jeg den til at lægge det ind i toppen..?????

Private Sub Command1_Click()
Open \"C:\\windows\\skrivebord\\Logon.txt\" For Append As #1
Print #1, \"text\"
Close #1
End Sub

Jeg ville gerne give flere point for opgaven men dette er mine sidste....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. januar 2001 - 08:52 #1
Private Sub Command1_Click()
  Open \"C:\\windows\\skrivebord\\Logon.txt\" For Input As #1
    strContent = Input(Lof(1), 1)
  Close #1

  Open \"C:\\windows\\skrivebord\\Logon.txt\" For Output As #1
    Print #1, \"text\" & vbCrLf & strContent
  Close #1
End Sub
Avatar billede superinfojens Nybegynder
17. januar 2001 - 09:24 #2
Det er sku for vildt ......

Du var 2.39 min/sek om at lave et perfeckt svar !

Har du programmet din computer til at svare automatisk på spørsmål..????

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. januar 2001 - 09:26 #3
*hi hi*

tjae .. hvis det kan hjælpe på \"geek faktoren\" så skrev jeg det direkte her fra hovedet ;o)

nææ .. ikke ligefrem programmeret den ... *GG* Outlook kører på 1 min check-mail interval
Avatar billede vips Nybegynder
01. september 2002 - 10:30 #4
Jeg har prøvet ovenstående med held.
Men efter f.eks at have skrevet 6 linier til log fil, så indeholder filen 6 linier med tekst og derefter 6 blanke linier
hvad går der galt ?