Avatar billede rozz Nybegynder
16. december 2003 - 07:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette et "uslettelig" program

Hej. Jeg har en fil, som jeg vil have slettet. Men når jeg prøver så får jeg en fejlbesked: "Det er ikke muligt at slette den, filen bruges af en anden person eller et andet program"

Hvad kan jeg gøre for at få den slettet? Det er en video fil
Avatar billede arlet Juniormester
16. december 2003 - 07:59 #1
Avatar billede arlet Juniormester
16. december 2003 - 08:00 #2
Din den med dette program, og den bliver helt sikkert slettes, evt efter genstart
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 08:00 #3
Gå op i funktioner-mappeindstillinger-vis-sæt flueben i-miniaturer skal ikke cachelagres, og slet den så
Avatar billede arlet Juniormester
16. december 2003 - 08:01 #4
Det skulle stå -> Find den med...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. december 2003 - 08:39 #5
lav en tom txt fil i samme mappe som den fil du vil slettet.. marker først txt filen og derefter den fil du vil slette, prøv så at slet dem
Avatar billede sn2002 Nybegynder
16. december 2003 - 09:22 #6
ellers plejer total commander at kunne slette det, andre ikke kan slette:

http://www.wincmd.dk
Avatar billede aasberg Nybegynder
16. december 2003 - 12:19 #7
Åben en commandprompt evt ved: kør->cmd - skriv "del sti/filnavn" - dette skulle gerne slette filen "filnavn" med stien "sti"
Avatar billede rozz Nybegynder
16. december 2003 - 17:04 #8
tak for alle svar, jeg er sikker på de alle virkede, men havde cmd liggende og den kunne slette filen.