Avatar billede watts Nybegynder
15. december 2003 - 21:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Et program i XP crasher før det går i gang - ingen fejlmeddelser

Jeg prøver at starte det nye spil Need for speed underground efter succesfuldt installering, men efter jeg trykker på programikonet går skærmen i sort, buzzer - skifter vel til en anden opløsning, venter og hopper tilbage til skrivebordet. Alt dette tager 4 sekunder. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede bartz Praktikant
15. december 2003 - 21:56 #1
Jeg har hørt at du skal lave noget om på dit tastatur !
Avatar billede bartz Praktikant
15. december 2003 - 21:56 #2
At du skal lave dit tastatur om til US
Avatar billede watts Nybegynder
15. december 2003 - 22:00 #3
Der kommer ingen fejlmeddelelser.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
15. december 2003 - 22:11 #4
Eftersom dit NFSU nok ikke er helt lovligt, og det ikke er en dansk version, skal du, som bartz siger, skifte dit tastatur til Engelsk (Australsk). Det skulle man med demoen
Avatar billede watts Nybegynder
15. december 2003 - 22:12 #5
Det er netop demoen og en crack der er problemer med samme problem.
Avatar billede bartz Praktikant
15. december 2003 - 22:13 #6
LOL.....Skynd dig at lukke spørgsmål...Det er ulovligt !
Avatar billede bartz Praktikant
15. december 2003 - 22:14 #7
Du mener vel at det er en demo !
Avatar billede watts Nybegynder
15. december 2003 - 22:28 #8
Det virkede paa demoen!!  Takker. nu kan jeg ikke finde ud af at skife til at giev bartz point
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. december 2003 - 22:28 #9
Jeg foretrækker at tro det er en demo der er tale om. Det er ikke nok at ændre tastaturopsætningen. Under XP skal du ind i internationale og sproglige indstillinger i kontrolpanelet og ændre din placering til USA.
Avatar billede bartz Praktikant
16. december 2003 - 08:16 #10
Giver du point eller ?
Avatar billede watts Nybegynder
16. december 2003 - 08:35 #11
Jepski Men først juleaften ;)
Avatar billede bartz Praktikant
16. december 2003 - 16:37 #12
Takker for pointene....Fik du spillet til at due..Hvis du gjorde ja så Top Nice !
Avatar billede snowball Novice
17. december 2003 - 09:35 #13
bartz: Som du selv skrive i din kommentar 15/12-2003 22:13:53 så er dette spørgsmål ikke lovligt. Derfor er der heller ikke nogen der skal have point for det. Du bedes derfor venligst levere de 150 point tilbage til watts ved at oprette et nyt spørgsmål på 150 point i denne kategori med titlen "point til watts". Husk at skrive du giver point for dette spørgsmål.

Undlad også venligst fremover at at svare på spørgsmål du godt ved er ulovlige (gælder alle!)

watts: De spørgsmål du stiller bedes venligst overholde de regler vi har her på siden!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bartz Praktikant
17. december 2003 - 15:39 #14
Ja ja okai så !! Jeg har lavet spørgsmål ! http://www.eksperten.dk/spm/441048
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
17. december 2003 - 20:44 #15
Bare lige til jeres orientering så er problemet altså også med de lovlige!! Flere af mine venner som har det, fuldt lovligt, skal altså også sætte sprogindstillinger til Australsk for at det kører!

- Rasmus!