Avatar billede plumo Nybegynder
15. december 2003 - 20:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

valg af brænder!

Jeg står og skal vælge mellem 2  dvd-brændere....

1) Pioneer DVR-106
2) Liteon LDW-811S

Hvad er det bedste køb? I øjeblikket svæver jeg til liteon'en.

Er det nogle som kan komme med nogle gode bud, og evt. har nogle efaringer?

På forhånd tak.
David Plum Olsen
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 21:01 #1
Jeg har selv en Plextor PX-708A koster godt lidt mere men man er sikker på at langt de fleste brænde programmer understøtter den.Så mit råd er købe et kendt mærke give lidt mere det betaler sig i længeden,og ikke at glemme så media DVD-skriver der bliver lavet i dag understøtter ikke alle dvd-brænder.
Avatar billede plumo Nybegynder
15. december 2003 - 21:03 #2
Jamen det er kun de 2 brændere som jeg er interesseret i. ellers tak
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 21:06 #3
Flere af mine venner har den Liton og mener de er ganske godt tilfredse!
Mener Pioneer  er ret dyr? og har ikke hørt noget om denne model, men Pioneer plejer jo at være et ok produkt
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 21:08 #4
Avatar billede plumo Nybegynder
15. december 2003 - 21:11 #5
Det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har produkterne fra edbpriser, og har desuden iogså læst folks kommentar.

Pioneer'en er stik imod det du siger den billigste!
Avatar billede ird Praktikant
15. december 2003 - 21:12 #6
skrev jeg mente den var dyr!:)
Avatar billede plumo Nybegynder
17. december 2003 - 20:42 #7
fik ikke rigtigt svar... men jeg har bestilt liteon'en