Avatar billede frosen_death Nybegynder
14. december 2003 - 20:54 Der er 10 kommentarer

Design med games

Jeg har lige været på netcafe i Århus .... På en af Boomtowns cafe'er .... (Styrere) Jeg blev forbløffet over hvordan de har sat deres computere op ....... over spillene
eks.

Quake 3 Arena (billede)
osv

Kan jeg osse få lavet det på min computer ...?????
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2003 - 20:58 #1
Nu har jeg aldrig været på sådan en netcafe. Men med et program som Samurize kan du selv designe dit desktop. Så det bare skrive Quake 3 og lav det om til et link og smide et screenshot ind :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2003 - 20:58 #2
Altså hvis du snakker om at det er på desktoppen de har lavet det :)
Avatar billede frosen_death Nybegynder
14. december 2003 - 21:06 #3
har du messenger ???
Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 21:40 #4
Hva er det for noget! Boomtown! Du skal sq da hellere tage på Net-X. Det er 10 gange federe og desuden er det DK's største net-café.

Men ihvertfald det er vist noget de har betalt for eller har downloaded. Du kan jo f.eks prøve at ringe til dem og spørge. Det er ihvertfald et godt sted at starte.

Men tjek da http://www.net-x.dk ud! Marjet federe!
Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 21:41 #5
Nu er det nok også fordi det er mine fætre der ejer det, men det er stadigvæk fedt!
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2003 - 22:20 #6
Nej har i MSN.

Du kan downloade programmet her http://www.samurize.com/modules/news/  Der er også tuts osv. til programmet.
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2003 - 22:22 #7
Nej har ikke MSN skulle der stå :)
Avatar billede frosen_death Nybegynder
15. december 2003 - 17:25 #8
og så kunne man trykke på ikonet eks quake 3 arena ... og den gik ind i spillet ... !!!!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. december 2003 - 18:41 #9
Det er sikkert bare lavet i SWF Studio eller en anden wrapper til Flash.
Avatar billede chalde Seniormester
22. december 2003 - 21:59 #10
frosen_death ->
Lige en reminder:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=frosen_death&option=22

Det plejer at være god skik at komme med feedback/lukke sine gamle spørgsmål (deltager selv i et eller flere af dem).