Avatar billede nflgamma Nybegynder
14. december 2003 - 18:43 Der er 3 kommentarer

Køb af Mp3 Afspiller! i-BEAD150 256MB

Hej..
Jeg har før lavet en indlæg omkring emnet mp3-afspillere, og om der var nogle der kunne anbefale en..
Jeg er nu kommet frem til en model som jeg tror, er noget for mig.. Nemlig i-BEAD150 256MB som man kan se på denne side: http://www.advancedmp3players.co.uk:/shopping/pages/index.html
Nu er det så jeg gerne vil høre fra dem som har købt eller som tænker på at købe denne afspiller.. Hvad er godt, hvad er mindre godt og er der andre afspillere som kan det sammen men til en mindre pris..
Håber i kan hjælpe..
Avatar billede nflgamma Nybegynder
14. december 2003 - 18:44 #1
Ups.. har ikke lige fået lavet det rigtige link.. Her er den...
http://www.advancedmp3players.co.uk:/shopping/pages/buyibead100-256.html
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
14. december 2003 - 22:09 #2
Til den pris ville jeg langt hellere gå efter en ældre Ipod som stadig sælges nogle steder.. Eller enda en brugt MP3 afspilelr. nu kigger jeg jo kun på størrelesen, men jeg tror hurtigt at du bliver træt af kun at have 256 mb til rådighed. Jeg købte min 5GB Ipod brugt til ca 1400,-!! Dvs på den er der 20 gange mere plads... Men den er selvfølgelig også større, men det synes jeg ikke er noget problem....
Avatar billede nflgamma Nybegynder
15. december 2003 - 16:55 #3
ja det har du måske ret i.. Men størrelse betyder meget for mig.. må ikke fylde meget mere end i-BEAD150 gør...