Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 17:01 Der er 5 kommentarer

partner søges

Hejsa!

Jeg søger en partner til start af webdesign firma!

Om mig selv:

Er 22 år gl, uddannet salgsassistent fra edb-forretning.'

Om dig:

Alder: ligegyldigt

Bopæl: ligegyldigt

Kvalifikationer:

Du skal have styr på at lave hjemmsider! Jeg kan godt lidt selv:
www.martinn7.subnet.dk men er endnu ikke inde i alle aspekter af
webdesigning.

Jeg vil tage mig af (50%-50%) Administrativt arbejde + at skaffe
kuner(markedsføring) + noget design. Du laver hjemmesider som er gode og
læsevenlige og som næsten sælger sig selv.

Jeg vil henvende mig til de mange små  forrettniger som ikke har en
hjemmeside - og ikke kan lave en selv.

LØN: Nu skal vi jo først se om det kører men på sigt er der mulighed for en
solid indtægt.

Email mig - med referencer på noget du har lavet, lidt om dig selv mm

Alle får svar!
Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 17:01 #1
Mail: jadahva@hotmail.com ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 17:10 #2
Spambot siger: haps haps haps :)
Se http://www.turnstep.com/Spambot/info.html#whatspambot
Avatar billede webhest Nybegynder
14. december 2003 - 17:26 #3
Jeg tror godt jeg kan!
Jeg har 1-2 års erfaring med avanceret PHP kodning, og en smule erfaring med html, som man laver designs i :)
Mail mig webghost@mail.dk eller kontakt over msn: webmaster@webghost.dk
Avatar billede webhest Nybegynder
14. december 2003 - 17:35 #4
Hov jeg skal jo også lige sige noget jeg har lavet..!
Jeg har lavet www.webghost.dk det hele selv..!
Avatar billede snebolle Nybegynder
15. december 2003 - 13:12 #5
Kan du ikke skrive noget mere om hvordan du havde tænkt dig det skulle køre i praksis? Har du allerede hjemmesider som skal laves? Vil du etablere en enheltmandsfirma?

Mvh René