Avatar billede thy4ever Nybegynder
13. december 2003 - 22:04 Der er 1 kommentar

Studio8 - Imagemixer - Sony DVD handycam og LYD!

Jeh har netop erhvervet et sprit nyt Sony DVD 200E kamera og det medflg. software "Imagemixer 1.5". Desforuden har jeg købt en DVD-brænder og "Pinnacle studio8 (S8) ver. 8.10". Da det medflg. Jeg er nødt til at anvende det medflg. Imagemixer til at overfører materialet til PC'en men vil derefter redigere i S8. Problemet er at lyden tilsyneladende ikke følger med. Der er lyd på når jeg anvender Imagemixer. Hvad er problemet? Hvor gemmer kammeraet lyden henne på DVD-rw skiven? Jeg har forsøgt at optage i såvel VR- og Video-mode. jeg har forsøgt med finalized og unfinalized skiver
Avatar billede henninga Novice
14. december 2003 - 03:16 #1
Når du har overført med Imagemixer til PC hvad hedder så den eller de filer du får på harddisken og er det en type som studio 8 kender ??
Kan du måske gemme i et andet format.

Dansk vejledning til studio 8 kan hentes gratis her:
ftp://ftp.pinnaclesys.de/manuals/pc/Studio8/Content_860/Studio_da.pdf
Fylder knap 5MB.

HenningA