Avatar billede faroxxx Nybegynder
16. januar 2001 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hej hvordan kan jeg disable Pentium III

hej hvordan kan jeg disable Pentium III fra internet jeg har høret at man kan går det i bios hjælp please
jeg har Abit BH6
tak
Avatar billede halifax Nybegynder
16. januar 2001 - 17:34 #1
Dit spørgsmål/problemstilling må du vist uddybe noget nærmere.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. januar 2001 - 17:53 #2
En anden måde at disable en pentium3 på er at hive den ud af maskinen... nok nemmere end over Internet :)

Du kunne evt. pakke den ned og sende den til mig :)
Avatar billede burningice Nybegynder
16. januar 2001 - 18:29 #3
Ok... det han mener er nok det specielle ID nr. som der blev bygget ind i en serie af PIII cpu\'er. Am i right??

Jeg ved ikke præcis hvordan man gør det på DIT bundkort, men på de fleste plejer der er at være et punkt, ala disable CPUID eller noget i den retning under advanced configuration, eller chipsæt configuration.
Avatar billede mushie Nybegynder
16. januar 2001 - 19:21 #4
Måske du kan finde noget information her: http://www.zeroknowledge.com/p3/
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
18. januar 2001 - 20:31 #5
du kunne købe en AMD!....... så er du sikker på at din Pentium er disabled.....LOL!!!