heller igen af mine (7 stykker fordelt på de forksellige løsninger / servere), virker.. men mailen virker da :D og som dna siger det, giv dem da lige en chance.. :D
stumpi > Jeg vil så vove at påstå, man ikke kan få de samme ting, til samme pris i Danmark. Hvis du vil have noget stabilt så er der wannafind.dk og scandomain.dk (tror det hedder), men det koster 4-5 gange så meget. Jeg havde også problemer den første måned jeg havde hos dem, for ½ år siden, det her er første gang siden dengang der er problemer med det for mig. Så måske er det bare opstartsproblemer(?)
Jeg venter ihvertfald til senere i aften, og ser om det virker, hvis det ikke gør sender jeg en venlig mail (sure, rasende, irriterede osv. mails, vil de sikkert ikke tage lige så seriøse). Såvidt jeg husker har de teknikkere på 24/7 men kun support 8 - 16, så lige gyldig hvad vil de først svare imorgen eller mandag.
Alle er på deres bedste server. Den får vi også hvergang. Bare vi havde en rimelig økonomi så flyttede vi, men det har vi ikke. Men vi må lige give dem en chanche. Vi betaler jo ikke i dyre domme der.
Det var nu ikke min mening at starte en diskussion om cliche - blot at få konstanteret om andre også har problemer, hvilket det jo ser ud til. Er der nogen der kan kontakte dem (for deres support har jo ikke åben) - må være i deres egen interesse.
Og når deres egen side heller ikke virker, vil de 100% sikkert få det lavet hurtigst muligt med alle de midler de har. Men det er sikkert bare en system opdatering de er igang med eller sådan noget, når alt er nede.
perhaps, det er ihvertfald hvad de siger, at de bor 10min derfra og hvis der opstår problemer kan de være der, indenfor 10 min og gå igang med at ordne det, men om de så også gør er jo ikke til at vide.
Synes godt om
Slettet bruger
13. december 2003 - 18:57#17
de er ikke for gode til at skrive på deres hjemmeside når de opdater noget mm det er sjældent de skriver noget....
Jeg var i hvert fald sur dengang de oprettede os til asp en fredag eftermiddag og ikke testede siden, men bare gik hjem og da jeg ringede til dem mandag formiddag sagde de: Nå, ja men der er da heller ikke trykket på knappen her hos os. Det gør jeg nu. Så virkede det. Det er IKKE tilfredsstillende selv om vi ikke betaler så meget.
Synes godt om
Slettet bruger
13. december 2003 - 19:03#19
perhaps<< det nummer var jeg også udsat for. Det er meget muligt vi ikke betaler en formue for at have webhotel hos dem, men derfor behøver de ikke pisse på deres kunder. Vi betaler da til deres løn.
Nogen der har erfaringer med web10? De er mindst lige så billige (perhaps) og undestøtter MySQL som jo fungerer lidt bedre end Access, hvilket for mig er mit største problem med cliches ASP sider. At man køber en webserver med 400mb og så er der kun Access database, man vil aldrig kunne lave en ordentlig side på den størrelse med en Access database.
Well, nu er det en times tid siden jeg opdagede det, håber ikke det er faldet sammen med deres jullerfrokost.... Men mon ikek de er blevet opmærksomme på dt og arbejder på sagen?
Nå, der er jo ikke meget at gøre ved det, andet end at vente på at de kommer op igen. Der kan vist lige blive et enkelt point til hver :), så smid nogle svar så jeg kan lukke spgs.
Deres mail server var en dag nede og jeg ringede for at spørge hvad der kunne være galt...De forklarede mig at de var ved at skifte en server ud. Så spurgte jeg dem om de da ikke havde en backup server. Svaret var noget chokerende... nej og hvad pokker skulle de da også bruge sådan en til :?
ducks - måske de lige skal have tid til at opdatere, nu hvor de selv er kommet på igen :)
Flere der vil have andel i den enorme pointsum, så har i et kvarter fra nu.
Synes godt om
Slettet bruger
13. december 2003 - 19:55#32
ducks>> de har nok drukket af natpotten *LOL* de er sku alternativ begavet inde hos cliche *G*
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.