Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 18:40 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Er Cliche helt døde ligenu?

Er der nogen som hoster hos Cliche som kan komme til jeres web ligenu?  Deres egen adresse er åbenbart også nede - men gælder det alle servere?
Avatar billede dna Nybegynder
13. december 2003 - 18:42 #1
Det kunne godt se sådan ud... giv dem nu lige en chance for at få det fixet!
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 18:43 #2
Jeg kan heller ikke komme på, og hvis de ikke har det ioden i aften, sender jeg (også) en mail til dem. info@cliche.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 18:44 #3
jeg har også domæne hos cliche..... og må nok indrømme at min tålmodighed med dem er brugt op siden jeg skiftede til dem for 2 mdr siden.....
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. december 2003 - 18:45 #4
heller igen af mine (7 stykker fordelt på de forksellige løsninger / servere), virker..
men mailen virker da :D
og som dna siger det, giv dem da lige en chance.. :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. december 2003 - 18:45 #5
stumpi -> Har de været nede inden for de sidste 2 måneder?
har ingen problemer haft de sidste 2 måneder.. sært..
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. december 2003 - 18:46 #6
Ja og vores fra spywarefri.dk virker heller ikke, så det må jo være alt.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 18:46 #7
min mail virker ikke :o(
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 18:47 #8
Ja naturligvis, det kan være et strømafbrud, eller et attack på deres server eller lignende, men heldigt er det jo ikke at backuppen ikke tager over.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 18:48 #9
nicklasb>> jeg har haft problemer med at asp på mit domæne og de påstår at jeg er på deres bedste server.... hmmm
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 18:49 #10
Så må man jo håbe de kan læse deres egen mail :)
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 18:50 #11
stumpi > Jeg vil så vove at påstå, man ikke kan få de samme ting, til samme pris i Danmark. Hvis du vil have noget stabilt så er der wannafind.dk og scandomain.dk (tror det hedder), men det koster 4-5 gange så meget. Jeg havde også problemer den første måned jeg havde hos dem, for ½ år siden, det her er første gang siden dengang der er problemer med det for mig. Så måske er det bare opstartsproblemer(?)

Jeg venter ihvertfald til senere i aften, og ser om det virker, hvis det ikke gør sender jeg en venlig mail (sure, rasende, irriterede osv. mails, vil de sikkert ikke tage lige så seriøse). Såvidt jeg husker har de teknikkere på 24/7 men kun support 8 - 16, så lige gyldig hvad vil de først svare imorgen eller mandag.
Avatar billede perhaps Nybegynder
13. december 2003 - 18:51 #12
Alle er på deres bedste server. Den får vi også hvergang. Bare vi havde en rimelig økonomi så flyttede vi, men det har vi ikke. Men vi må lige give dem en chanche. Vi betaler jo ikke i dyre domme der.

mvh
Perhaps / Team Spywarefri
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 18:52 #13
Det var nu ikke min mening at starte en diskussion om cliche - blot at få konstanteret om andre også har problemer, hvilket det jo ser ud til. Er der nogen der kan kontakte dem (for deres support har jo ikke åben) - må være i deres egen interesse.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 18:52 #14
Og når deres egen side heller ikke virker, vil de 100% sikkert få det lavet hurtigst muligt med alle de midler de har. Men det er sikkert bare en system opdatering de er igang med eller sådan noget, når alt er nede.
Avatar billede perhaps Nybegynder
13. december 2003 - 18:54 #15
Teknikere på 24/7 tror jeg nu ikke. Dengang vi skulle gå over til asp, glemte de at trykke på en knap, som de sagde. Der gik en weekend. *G*
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 18:55 #16
perhaps, det er ihvertfald hvad de siger, at de bor 10min derfra og hvis der opstår problemer kan de være der, indenfor 10 min og gå igang med at ordne det, men om de så også gør er jo ikke til at vide.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 18:57 #17
de er ikke for gode til at skrive på deres hjemmeside når de opdater noget mm det er sjældent de skriver noget....
Avatar billede perhaps Nybegynder
13. december 2003 - 19:01 #18
Jeg var i hvert fald sur dengang de oprettede os til asp en fredag eftermiddag og ikke testede siden, men bare gik hjem og da jeg ringede til dem mandag formiddag sagde de: Nå, ja men der er da heller ikke trykket på knappen her hos os. Det gør jeg nu.
Så virkede det. Det er IKKE tilfredsstillende selv om vi ikke betaler så meget.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 19:03 #19
perhaps<< det nummer var jeg også udsat for. Det er meget muligt vi ikke betaler en formue for at have webhotel hos dem, men derfor behøver de ikke pisse på deres kunder. Vi betaler da til deres løn.
Avatar billede wickedd Juniormester
13. december 2003 - 19:09 #20
1go.dk er det mest stabile webhotel af de billige.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 19:10 #21
Nogen der har erfaringer med web10? De er mindst lige så billige (perhaps) og undestøtter MySQL som jo fungerer lidt bedre end Access, hvilket for mig er mit største problem med cliches ASP sider. At man køber en webserver med 400mb og så er der kun Access database, man vil aldrig kunne lave en ordentlig side på den størrelse med en Access database.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 19:30 #22
Well, nu er det en times tid siden jeg opdagede det, håber ikke det er faldet sammen med deres jullerfrokost.... Men mon ikek de er blevet opmærksomme på dt og arbejder på sagen?

Hvad med jeres ftp?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 19:32 #23
min mail, ftp er død
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 19:43 #24
Nå, der er jo ikke meget at gøre ved det, andet end at vente på at de kommer op igen. Der kan vist lige blive et enkelt point til hver :), så smid nogle svar så jeg kan lukke spgs.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 19:43 #25
Det er oppe nu.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 19:44 #26
svar... Men jeg skifter nok til web10 hvis det ellers kører ordentligt, for at kunne bruge MySQL.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 19:45 #27
Også her!
Avatar billede perhaps Nybegynder
13. december 2003 - 19:46 #28
Godt det er oppe igen. Jeg bliver bestormet med e-mails.
Avatar billede ducks Nybegynder
13. december 2003 - 19:47 #29
Cliche.dk - Driftstatus: Ingen større uregelmæssigheder i øjeblikket.

Hmm
Avatar billede cbadk Novice
13. december 2003 - 19:52 #30
Cliche hoster et af mine domains...

Deres mail server var en dag nede og jeg ringede for at spørge hvad der kunne være galt...De forklarede mig at de var ved at skifte en server ud. Så spurgte jeg dem om de da ikke havde en backup server. Svaret var noget chokerende... nej og hvad pokker skulle de da også bruge sådan en til :?
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. december 2003 - 19:52 #31
ducks - måske de lige skal have tid til at opdatere, nu hvor de selv er kommet på igen :)

Flere der vil have andel i den enorme pointsum, så har i et kvarter fra nu.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2003 - 19:55 #32
ducks>> de har nok drukket af natpotten *LOL* de er sku alternativ begavet inde hos cliche *G*