Avatar billede dwal Nybegynder
13. december 2003 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

deling mellem 2k og XP??

Vi sidder her på netværk, jeg har delt en mappe med dokumenter, og han har delt en mappe med dokumenter, jeg kan fint komme ind og læse dem hos ham, men når han vil ind og læse dem hos mig står der: opret forbindelse til bruger. Han kan ikke taste noget, hvad skal jeg gøre?? Det er mig der sidder på 2000!
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
13. december 2003 - 18:04 #1
Du skal oprette en konto til ham i Win2000, hvor du tildeler ham brugernavn og password så han kan få adgang til din maskine !!!  det gøres under kontrolpanelet....
Avatar billede dwal Nybegynder
18. december 2003 - 18:45 #2
Jepper, det fandt vi ud af ;D kan du ikke smække et svar??
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
19. december 2003 - 04:52 #3
Altid til tjeneste !!!  god fornøjelse...
Glædlig jul & Godt nytår...
Avatar billede dwal Nybegynder
20. december 2003 - 22:39 #4
ILM da! ;D