Avatar billede henrikgn Nybegynder
13. december 2003 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problem med mIRC og eMule

Jeg har en 256/256 ADSL forbindelse hos Tiscali med et Eicon ADSL modem.

Jeg har tidligere ikke haft nogen problemer med mIRC og eMule - har fået højt ID og kunne connecte til alle servere.

Nu kan jeg IKKE længere bruge mIRC! Når jeg prøver at forbinde til en kanal på port 6667 (hvor de fleste er) vil den ikke forbinde. Det er ikke et problem med andre porte. Desuden får jeg nu et lavt ID i eMule... Hvordan kan det være - jeg har jo ikke ændret noget som helst nogen steder???
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 01:11 #1
Højst sandsynligt Tiscali der har lukket porten, og fikset noget ved emule..
Avatar billede henrikgn Nybegynder
14. december 2003 - 11:52 #2
Det kan de da ikke gøre mod mig!!! hmmm, nogen der ved om dette kan omgås, eller der er andre mulige ting det kan skyldes?
Avatar billede henrikgn Nybegynder
04. januar 2004 - 17:09 #3
Problemet er af mystiske årsager ophørt... sært
Avatar billede henrikgn Nybegynder
04. januar 2004 - 17:09 #4
spørgsmålet er lukket
Avatar billede henrikgn Nybegynder
17. januar 2004 - 23:18 #5
luk nu!