Avatar billede cannes Nybegynder
12. december 2003 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til at samle filmstumper?

f.eks. har jeg ringenes herre liggende på .avi format i 4 filer af 700mb stykker. Er der et program så jeg kan stykke de 4 dele sammen til en sammenhængende .avi fil af 2.8gb?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
12. december 2003 - 15:54 #1
Du har selv købt filmen ikk??
Avatar billede wickedd Juniormester
12. december 2003 - 15:55 #2
Den her er go, har selv sammensat en masse wmv filer med den
http://download.com.com/3000-2194-10201936.html?tag=lst-0-1
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2003 - 16:38 #3
hæhæ .. f.eks. jeg læste ekspertens regler...
Så ville jeg læse at:
Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste materiale, der kan benyttes i ulovligt øjemed...
Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale...
Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste materiale der strider mod dansk lovgivning...

Meeeeen nu går jeg jo ud fra at du IKKE har downloadet Ringenes Herre, men blot er kommet til at streame filmen i 4 dele og nu ønsker at sammensætte dem.... Jeg ville blot kommentere det for dig før andre kommenterer det for admin  c",)
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
12. december 2003 - 16:54 #4
Også min pointe superior
Avatar billede wickedd Juniormester
12. december 2003 - 17:16 #5
Hvor er det ulovligt?
Du kan altså hente masser af gratis film (både divx, xvid, wma osv.)
Avatar billede wickedd Juniormester
12. december 2003 - 17:17 #6
Argh, ringenes herre ..... (Skal snart lære at læse HELE spørgsmålet inden jeg besvarere ... )

Nå men cannes, læg et svar, accepter dig selv, og luk kontoen inden du kommer i probs
Avatar billede wickedd Juniormester
12. december 2003 - 17:18 #7
Hvorfor lukke ??? Fordi jeg har lige være i et andet spørgsmål, og mixer åbenbart de to nu ..
Bare luk spørgsmålet, og gi mig fred !! :p
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2003 - 08:03 #8
Cannes - Der er vidst ikke mere at sige end - Tjeck http://www.eksperten.dk/regler.phtml ud og få så lukket spørgsmålet her i en fart.

/Nikolaj /co-admin