Avatar billede mundelstrup Nybegynder
12. december 2003 - 13:56 Der er 4 kommentarer

Hvor er mine overflader?

Jeg sidder i øjeblikket og skal have lavet en animation af mit afgangsprojekt, jeg har impoteret en igesfil til 3d max, problemet er nu at nogle af overfladerne ikke vises, jeg har prøvet at ligge materiale på 2 sider, men det hjælper stadig ikke....
hvad skal jeg gøre for at se disse flader.
Jeg håber der er en der kan svare hurtigt, da jeg skal til eksamen på mandag d.15/12 03
Avatar billede bernie Nybegynder
12. december 2003 - 14:12 #1
prøv på www.3dmaxer.dk forumet de ved det sikkert (mm du får hjælp her)
Avatar billede osborne Nybegynder
27. december 2003 - 10:32 #2
Håber det lykkedes at finde en løsning inden din eksamen. Jeg har desværre først set dit indlæg nu .. Hvis det ikke lykkededs kan jeg tænke på flere forklaringer. Har du prøvet at hive materialerne over i materiale editoren og slå "Show map in viewport" til?
Avatar billede geek Nybegynder
30. december 2003 - 22:22 #3
Ved godt det er for sent, men er sikkert fordi dit object
mangler uvw kordinater, for at generere dem til dit object skal du bare
tilføje "uvw map" modifyeren...
Avatar billede macgregor Nybegynder
13. januar 2004 - 18:39 #4
Eller prøv med en "flip normals" - en meget typisk ting der sker når man importerer fx fra AutoCAD er at normalerne (fladerne) bliver vendt...