Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 12:55 Der er 14 kommentarer

Samarbejdspartner søges

Hej,

Jeg søger en samarbejdspartner, som jeg kan henvise mine kunder til.
Jeg kan desværre ikke rigtigt afslører mere nu, da det vil afslører konceptet lidt for tidligt.
Det kommer til at kræve mellem 10-30 min. dagligt, hvis ikke mindre.
Indtjeningen er selvfølgelig også vigtig. Uden at love noget bliver den nok over 100kr pr. arbejdstime.
Krav til samarbejdspartner er kun CVR-nummer.
Så smid en mail, hvor du skriver lidt om dig selv og din nuværende virksomhed.
Alle mails bliver besvaret, og dem jeg synes om skriver jeg om opgaven.

valdemar_55@hotmail.com
Avatar billede wickedd Juniormester
12. december 2003 - 12:58 #1
Ja godaw, a sotere brødkrummer efter størrelse og udseende" ...
Bare lige for at hjælpe dig selv og andre, ville jeg nok også skrive hvad du forventer/leder efter af folk ..
Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 13:01 #2
Som sagt, jeg kan kun afsløre det for potentielle samarbejdspartnere, ellers ville det afslører det for tidligt. Men man skal ikke have nogle kompetencer af nogen art..
Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 13:02 #3
Andet end en internetforbindelse :)
Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 13:10 #4
Det eneste krav er CVR-nummer, da det skal kører som firma.
Avatar billede freeman Nybegynder
12. december 2003 - 13:28 #5
valde_55..

Er du ny på Eksperten eller opretter du bare daglige brugere ???
Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 13:32 #6
Jeg har oprettet en ny i denne forbindelse..
Avatar billede freeman Nybegynder
12. december 2003 - 13:36 #7
Hmm, hvis du har en anden bruger skal du nu bruge den og ikke oprette en ny jf. Ekspertens regler. Men hva, når det ikke er et desideret spørgsmål, så går det nok..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2003 - 15:51 #8
Lige indtil folk har glemt at denne bruger kun var oprettet til dette ene formål og så strør om sig med point....

Jeg bliver jo så alligevel nødt til at påpege at der kún må oprettes én bruger. Det betyder at du skal afmelde denne og lukke spørgsmålet (eller den anden).

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede valde_55 Nybegynder
12. december 2003 - 16:00 #9
Hmm...
Nikolajdu jeg kan da godt lukke spørgsmålet, det vil jo ikke ændre noget, da der ikke gives nogle point, og derfor ikke strør omkring mig med point.
Avatar billede ALS Praktikant
14. december 2003 - 03:33 #10
valde_55 >> Jeg kunne godt være interesseret, og lever også fuldt op til de enkle krav du stiller.
Dog syntes jeg ikke om at sende mit personlige CV til en anonym Hot-mail adresse. Jeg aner ikke om du er en af mine nuværende konkurrenter, eller måske naboens 16-årige knægt.
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
14. december 2003 - 21:09 #11
mail sendt
Avatar billede freeman Nybegynder
14. december 2003 - 21:36 #12
Sendte en mail d. 12/12, venter stadig :)
Avatar billede yian69 Nybegynder
16. december 2003 - 17:36 #13
han er vel 16 år!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 22:54 #14
Hey Valde, har du fundet nogen til opgaven eller hvad, for eller er jeg da interesseret, osj(ad)device.dk