Avatar billede faroxxx Nybegynder
16. januar 2001 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

disable plll fra internet

hej hvordan kan jeg disable plll fra internet jeg har høret at man kan går det i bios hjælp please
tak
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. januar 2001 - 12:57 #1
Hvad er plll? jeg har ligegodt aldrig set en plll-instilling i min bios....
Avatar billede steffen Nybegynder
16. januar 2001 - 13:03 #2
Jep, du kan skjule serienummeret på din Pentium III i din BIOS - hvis den understøtter det.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. januar 2001 - 13:17 #3
aaahhhh... så er jeg med.... Pentium III serienummer.... yup... det er i bios... men hvorfor skriver du så PLLL?
Avatar billede faroxxx Nybegynder
16. januar 2001 - 13:18 #4
men hvordan jeg har Abit BH6 kan den går det