Avatar billede Slettet bruger
11. december 2003 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl håndtering i GoLive

Jeg har et site, som er fremstillet i Adobe GoLive.

Sitet anvender ASP, og der er en side, som skal oprette en ny række i en database tabel. Dette lader sig af mystiske årsager ikke længere gøre (sitet har virket fint indtil nu på webhotellet).

I GoLive har jeg angivet, for denne side, at den ved fejl skal gå til "fejl.htm", hvor der såt en meget venlig besked om, at der desværre er opstået en fejl. Dette er for så vidt også fint nok, men jeg bliver jo ikke klogere af, hvad der er gået galt.

På "almindelige" (ikke-GoLive-Genererede) ASP Sider fremkommer, der en grim, men informativ fejlmeddelelse ved fejl i ASP scriptet. Men det kan jeg ikke rigtig få GoLive til at gøre.

Hvorddan debugger jeg ASP, genereret af GoLive. Kan jeg få den til at komme med "rigtige" fejlbeskeder eller hvad gør jeg, for at få info om min fejl?
Avatar billede spe Nybegynder
11. december 2003 - 21:16 #1
Jeg har ikke et konkret bud på hvad der kan være galt men kan blot fortælle at GoLive CS (den nye version) har debug af bl.a ASP
Avatar billede crawn Nybegynder
09. januar 2004 - 14:07 #2
Hvis du siger det har fungeret uden problemer hidtil, har jeg oplevet at serveren som sitet ligger på godt kan finde på at skrivebeskytte din db eller det dir hvor dben ligger i. Hertil kan så siges at hvis du bruger golive, anbefaler jeg ikke at have Frontpage-udvidelser på dit webhotel, da også dette kan give problemer...

Er det en access-database du har koblet på i golive?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2004 - 21:34 #3
lukker