Avatar billede dust Nybegynder
16. januar 2001 - 10:52 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Mangler et logo, anyone?

Jeg skal bruge et logo til et heavy/hardcore band´s site. Det bliver et dystert design, altså mange mørke farver. (Jeg kan desværre ik give en www addy endnu.)
Der skal stå \"Fisticuffs\" og det skal være i en slags gotisk skrifttype, altså ikke nødvendigvis let at læse...
(You know, typisk band~logo~krimskrams;)

Logo´et kan sendes (eller en addy til det) på:
Admin@tweaks.dk
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. januar 2001 - 10:54 #1
Kan du sætte en deadline? Jeg hader sådan noget først til mølle logoer...
Avatar billede tarantula Nybegynder
16. januar 2001 - 10:58 #2
Jeg laver et når jeg har tid iaften... ja sæt lige en deadline...
Rene
Avatar billede milo Nybegynder
16. januar 2001 - 11:09 #3
hvad med størrelse?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. januar 2001 - 11:12 #4
Du kan godt skrive at der skal være mange mørke farver. Hvis farverne ikke passer til resten af designet, så er det spild af tid.
Avatar billede dust Nybegynder
16. januar 2001 - 12:19 #5
Well, Så hold selve logoet (altså det \"yderste\" rundt om teksten) i sort. Så laver jeg designet efter det =)
Deadline?
Well, det haster ikke så meget så bare tag jer god tid. Sig hvor længe du/i har brug for hvis du/i ikke lige har tid nu. Så skal jeg nok vente med at vælge indtil da..
Størrelse? Uhm, Jeg aner ikke hvad størrelse normale logoer er..Men pænt stort ville være ok..
=)
Avatar billede dust Nybegynder
16. januar 2001 - 12:25 #6
Det er jo det logo/banner/whatever der er øverst på sitet. Så det skal ikke være for lille..
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. januar 2001 - 13:22 #7
Bare lad vær med at acceptere nogen svar før om to-tre dage eller sådan noget, det ville være fint.
Avatar billede dust Nybegynder
16. januar 2001 - 14:34 #8
Okay =)
Avatar billede milo Nybegynder
22. januar 2001 - 08:35 #9
jeg vil altså have nogle mål før jeg gider bruge tid på det... :)

Størrelse? Uhm, Jeg aner ikke hvad størrelse normale logoer er..Men pænt stort ville være ok..
=)

Definer det! 600*80?? 700*80 ??

*g* :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. januar 2001 - 11:48 #10
Jeg hars endt dig noget. Håber du kan bruge det. Jeg er bange for at jeg ikke kan lave helt sådan noget som på deathmetal.com.
Avatar billede dust Nybegynder
26. januar 2001 - 13:51 #11
Det skal skam heller ikke være som deathmetal.com.
Det jeg skrev var at det skulle være mere i den stil..Så logoet ikke bliver for kedeligt. =)
600*80 lyder ok ...
Avatar billede boegh3 Nybegynder
26. januar 2001 - 13:57 #12
man kan lave finde logoer på http://www.cooltext.com
Mvh Boegh2
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
01. februar 2001 - 22:32 #13
her er et logo, jeg lige hurtigt lavede, men hvis du kan li\' det eller vil ha\' andre farver eller billeder så bare sig til :)

Mvh Nostradamus
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
01. februar 2001 - 22:33 #14
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
01. februar 2001 - 22:34 #15
så nu virker den :)
Avatar billede dust Nybegynder
11. februar 2001 - 00:23 #16
Hmm..
Hvem er det på billederne? =D
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
11. februar 2001 - 18:52 #17
www.newmetal.com vist nok

PS:jeg er Nostradamus92, min bruger gik bare ned eller noget, i hvert fald kunne jeg ikke logge ind på den mere så.....
Avatar billede mushie Nybegynder
15. februar 2001 - 22:37 #18
???????????????????????????????????????????
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. februar 2001 - 15:08 #19
Avatar billede zeak Nybegynder
24. februar 2001 - 01:21 #20
Jeg kan godt lave nogle logoer.. Men er det ikke ok hvis baggrunden er hvid?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. februar 2001 - 18:05 #21
var mit logo ikke skideflot? :-) farverne passde til jeres beskrivelse
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 21:21 #22
Jeg vil nu sætte mig til at lave et par logoer ;)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 21:42 #23
Jeg har lige lavet tre.... resten kommer senere :o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 21:51 #25
Jeg ved god de er meget simple .. Men jeg er oxo nybegynder i at lave logoer ;o)
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 17:51 #26
oprettet 16/1 hmmm

er du stadig interesserert i et logo? i så fald vil jeg godt lave et.
Avatar billede dust Nybegynder
24. marts 2001 - 19:43 #27
Sorry, har ikke brug for det mere og har ikke rigtigt fået noget jeg kunne bruge.
Prøver sikkert igen hvis det bliver aktuelt :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. marts 2001 - 19:47 #28
så du ikke mit? det med blomsterne. det ville passe godt til jeres image :-)