Avatar billede friiser Nybegynder
10. december 2003 - 21:02 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logo til radio-online.dk

Hej eksperter,

Da vi skal til at lave et redesign af www.radio-online.dk så vil vi gerne hører om der er nogle "grafiske talenter" der ville komme med nogle gode bud på et nyt logo.

Logoet skal have ca. samme størrelse som vores nuværende men ellers er der frit spil.

Hvis der skulle være spørgsmål så bare sig til...

Vores site kan findes her : www.radio-online.dk
Avatar billede nfk Nybegynder
10. december 2003 - 21:22 #1
frit spil vil det sige at man selv kan vælge farver eller skal det være de samme som på det gamle logo??
Avatar billede atf_nova Nybegynder
10. december 2003 - 22:15 #2
Avatar billede webexp Nybegynder
10. december 2003 - 22:47 #3
jeg vil gerne komme med et forsøg men først imorgen nor jeg kommer fra arbejde men se mine referencer på www.hpja-design.dk der kan du se nogle bannere jeg har lavet et lille udkast af så kan du vudere om du vil vente
Avatar billede friiser Nybegynder
11. december 2003 - 08:56 #4
ja der er sådan set frit spil - syntes nu alligevel at novas er lidt for liret :o) - der må gerne været et lille prof. instilling til projektet.

~friiser~
Avatar billede nfk Nybegynder
11. december 2003 - 15:48 #5
kommer lige med nogle forslag:
www.php2004.1go.dk/exp/radio1.gif
www.php2004.1go.dk/exp/radio2.gif
www.php2004.1go.dk/exp/radio3.gif

bare sig til hvis du synes der er noget der skal ændres, eller hvis jeg er helt på vildspor i forhold til hvad du havde forestillet dig.
Avatar billede webexp Nybegynder
11. december 2003 - 19:53 #6
er der nogle bestemte farver du skla holde sig til
Avatar billede friiser Nybegynder
12. december 2003 - 11:41 #7
der er ikke nogle bestemte farver ( baggrunds ) da det altid kan ændres..

kunne forstille mig logoet skulle være alla :

1. http://www.mymusic.dk
2. http://www.screenblast.com

men der må gerne komme andre kreative ideer..

~friiser~
Avatar billede atf_nova Nybegynder
12. december 2003 - 14:41 #8
Avatar billede madshammer Nybegynder
14. december 2003 - 19:29 #9
Hey!
Jeg har valgt at bruge din nuværende baggrundsfarve, for jeg syn's at den holder... Jeg har valgt at gøre det rent, og stilet, for at følge resten af siden.
Mine forslag:
http://hypnomatic.friserverplads.dk/radio-online.jpg
http://hypnomatic.friserverplads.dk/radio-online1.jpg

-mads hammer
Avatar billede madshammer Nybegynder
14. december 2003 - 19:31 #10
Sorry! Det skal lige siges at den udvendige kant på radio-online1.jpg selvfølgelig også er afrundet, det kan være lidt svært at se på den hvide baggrund.

(y)
Avatar billede friiser Nybegynder
15. december 2003 - 11:05 #11
rigtige gode forslag - er godt tilfreds med nova's endet forsøg lidt spacy men et godt bud - kunne dog godt tænke mig hvis stregen i "nullet" blev fjernet.

Men budet er stadigvæk åbent - er der andre der vil byde ind ??

~friiser~
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 12:01 #12
Okay, så prøver jeg igen... lidt i samme stil, men... vær så artig!

http://hypnomatic.friserverplads.dk/radio-online2.jpg

-mads hammer
Avatar billede friiser Nybegynder
16. december 2003 - 15:22 #13
der må være nogle flere kreative hoveder herinde :o)

man har mulighed for at aflægge loger til fredag hvor der vil blive delt pointz ud......... nova fører indtil videre...

Nova har du andre forslag ???

~friiser~
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. december 2003 - 17:29 #14
det kan da godt tænkes ;)
Avatar billede friiser Nybegynder
17. december 2003 - 13:38 #15
jamen venter med spænding på nye forslag...

~friiser~
Avatar billede madshammer Nybegynder
17. december 2003 - 14:19 #16
Hvargh!? Mit er sgu da 10 gange bedre. :p ;) Hehe...

http://hypnomatic.friserverplads.dk/radio-online.jpg kig igen, man! Den er sgu da top dolla! Ah, det er cool nok, vi kan jo ikke alle ha' et lige godt øje for stil. :D :p

-mads

ps. det var en joke for hewled, stop your bitchin'. :p
Avatar billede friiser Nybegynder
19. december 2003 - 09:09 #17
så er det sidste change.... nova kan du ikke fjerne den streg der er i "o'et" i online ???

~friiser~
Avatar billede atf_nova Nybegynder
20. december 2003 - 02:39 #18
Avatar billede friiser Nybegynder
14. januar 2004 - 11:50 #19
tak for gode forslag.. nova var tættest på - men det blev en anden løsning..

tak for hjælpen