Avatar billede sander_michelsen Nybegynder
10. december 2003 - 19:57 Der er 2 kommentarer

PDA opsætning til internet gennem mobil.

Hej Eksperten

Jeg kan ikke finde ud af at opsætte min mobil og PDA så jeg kan gå på nettet og bruge min telefon som modem.
Pda'en er en Ipaq 3970 og min telefon er en siemens s55.
de kan fint finde hinanden. min mobil kan godt komme på wap med gprs.
bliver glad hvis I kan hjælpe!!
Avatar billede bleze Nybegynder
11. december 2003 - 00:16 #1
Du skal bruge dialup networking fra Ipaq. Tricket ligger i at skrive det rigtige nummer. Dette skal du have af din mobiludbyde eller fra Siemens. Feks på en Ericson er nummeret noget ala *99*### ....  Intet password eller noget. Det spiller bare
Avatar billede it-man Nybegynder
04. januar 2004 - 22:50 #2
Jeg håber dette kan hjælpe dig.
http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html