Avatar billede malene.holm Nybegynder
16. januar 2001 - 07:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

database med billeder

Jeg har lavet en database med nogle billeder, men når jeg beder om at få resultatet vist, så skriver den dette i feltet :  [#BINARY#]
Hvad er galt ?
Avatar billede hdk Nybegynder
31. januar 2001 - 21:18 #1
Ved det ikke?

Men hvis du har adobe photo shop kan du lave en ny database i det du skal bare sige hvor billederne ligger så laver programet resten!
Avatar billede malene.holm Nybegynder
09. februar 2001 - 07:53 #2
Hej dhk, tak for dit svar, jeg har haft problemer med min mail, så jeg har først fået dit svar nu... Kan du uddybe lidt hvordan jeg gør det i adobe, evt. henvise mig til hjælpe filen.
Avatar billede hdk Nybegynder
09. februar 2001 - 09:23 #3
Du skal gå ind i filer>?>så går du ind i web galleri>så kommer der en menu frem hvor du kan vælge hvordan galleriet skal se ud !

og vælge hvor billederne ligger og hvor galleriet skal ligge
Avatar billede malene.holm Nybegynder
01. marts 2001 - 08:21 #4
Hov der fik jeg klikket lidt hurtigt...tak for hjælpen, det var ikke helt det jeg var efter, men det her fungere meget fint. tak.