Avatar billede dontron Nybegynder
16. september 1999 - 16:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Include af minfil.js - hvordan virker det med cache

Hvordan er det lige med includes af javascript filer. Vil det blive lagt i browserens cache, eller henter den fra serveren hver eneste gang?
Og hvis de bliver lagt i browserens cache, hvad så hvis man retter en include fil, vil den så selv hente den nye og ligge i cache, eller har man et problem?

Avatar billede skakke Nybegynder
16. september 1999 - 16:52 #1
Det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide. Godt spørgsmål, dontron!
Avatar billede justincase Nybegynder
16. september 1999 - 17:00 #2
Selv med pragma no-cache bliver .js filen lagt i cachen.
Og indholdet af den der er i cachen bliver så vidt jeg kan se _ikke_ opdateret uden en forced reload.
Dvs, hverken med pragma no-cache eller expires 0.

Kort sagt, man har et problem :)

JustinCase