Avatar billede hanne_hoffmann Nybegynder
09. december 2003 - 21:58 Der er 4 kommentarer

Spamfilter til Netscape Navigator-mails

Jeg kører Mac ver. 9.0.

Min Netscape Navigator-mail er hver dag svinet til i indgående spam-mails. Jeg har 2 udbydere nemlig: Een udbyder på indgående mails og en anden udbyder til de udgående mails.

Har jeg mulighed for at slå et spamfilter til på den indgående mail? - og i såfald hvordan?
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. december 2003 - 22:02 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
09. december 2003 - 22:10 #3
spammihilator er ret godt , den tager 99,9 % af alle spam mails
http://www.spamihilator.com/index2.php?lang=en
Avatar billede arlet Juniormester
09. december 2003 - 22:12 #4