Avatar billede xtx Nybegynder
09. december 2003 - 13:35 Der er 5 kommentarer

Opstart af Netcafe

Hej,

Jeg er igang med at starte en Netcafe op, eller rettere den er stadig kun på papiret. Og defrfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogen der havde kompetence inden for dette område, og evt. kunne komme med gode råd til Computer køb, Spil, Etc.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede overchord Nybegynder
09. december 2003 - 13:47 #1
Kig evt lidt paa denne diskussion - der er mange gode punkter:

http://newz.dk/forum/item/27478/

ogsaa en lille smule her:

http://www.startfirma.dk/spm/355
Avatar billede xtx Nybegynder
09. december 2003 - 13:51 #2
Tak for det - der vil jeg da prøve at kigge..
Avatar billede lippe Nybegynder
06. januar 2004 - 10:55 #3
Med hensyn til spil vil jeg mene du skal have de største spil som fks, Wc3, cs, battel field, UT, c&c generales, quake (altid et hit ;P)

Disse 6 spil så er du godt dækket ind fra starten af, så kan du jo derefter høre på dine kunder om hvad de vil have.

Med hensyn til Pcer, sørg for de er hurtige og at du har store skræme som ikke er for mørke.
Ud over det vil et interface (mener jeg det hedder) være smart, det bruges til at starte spil op med og man kunne som en extra service så fks købe sodavand osv igennem, jeg ved det findes men lige på stående fod ved jeg ikke hvor man kan få det, dette er dog noget jeg kan finde ud af, hvis det var noget.

En anden ting som er et must, INGEN og jeg mener INGEN kunder må kunne Downloade, da du så i løbet af ingen tid vil opleve at dine cd keys bliver bannede for cheat, og at din cafe får et dårligt ry.

Hvis du vil vil i vidre kontakt med mig kan du bare skrive til mig på "mooseman @ ofir . dk" uden mellemrum ;) eller du kan fange mig på IRC "quakenet"
kanalen = #gameland
nicket = Mooseman

>Med venlig hilsen mig ;)
Avatar billede dystopia Nybegynder
27. februar 2004 - 11:35 #4
Hej

Vi har tidligere leveret udstyr til nyopstartede netcafeer, vi kan levere både maskinerne, spil (har et stort udvalg - altid de nyeste), samt slik mm

Smid en mail til mig på jrc@laika-group.dk, så kan vi se om vi kan blive enige om noget. Uforpligtende tilbud gives gratis.

Med venlig hilsen

Johnny Christensen
Avatar billede turaxis Nybegynder
01. april 2004 - 21:14 #5
Jeg har skrevet en masse her http://www.eksperten.dk/spm/484492 - har du flere spørgsmål så sig til