Avatar billede Chewie Novice
09. december 2003 - 09:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilmelding til søgemaskiner

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at tilmelde min side til nogle søgemaskiner .... jeg er specialt interreseret i de søgemaskiner der bliver fundet af eks. google

- LINK -

chewie
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. december 2003 - 10:10 #1
Google finder selv din side med tiden, men du kan fremskynde det her: http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

/J
Avatar billede Chewie Novice
09. december 2003 - 10:15 #2
jones_net >> den er jeg helt med på .... men nu er det ikke google vi snakker om men alle de andre
Avatar billede exp Juniormester
09. december 2003 - 10:37 #3
www.dmoz.org <== den betyder en del i google

ellers kig www.webmastersworld.com igennem :-)
Avatar billede exp Juniormester
09. december 2003 - 10:37 #4
Det gør jeg sgu snart hver gang...
www.webmasterworld.com
Avatar billede netper Nybegynder
09. december 2003 - 18:19 #5
Hej chewie

Hvis du vil tilmeldes til forskellige søgemaskiner så er det enten at klø på med manuelle tilmeldinger, eler også betale sig fra det, de forskellige hoster tilbyder gerne at tilmelde en side til xxx antal søgemaskiner

Per
Avatar billede Chewie Novice
09. december 2003 - 18:53 #6
netper >> præsis og jeg er frisk på at klæ på .... men jeg ville gerne vide hvor de ligger :o)
Avatar billede netper Nybegynder
09. december 2003 - 19:48 #7
Det forstår jeg ikke, du søger da bare på google ???

Per
Avatar billede Chewie Novice
22. december 2003 - 09:01 #8
exp >> smid et svar og god jul
Avatar billede exp Juniormester
22. december 2003 - 09:21 #9
oki