Avatar billede fudge Nybegynder
09. december 2003 - 09:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

APL til Ethernet Converter

Hej eksperter

Jeg står over for et nyt projekt.
Jeg skal bruge en APL til Ethernet converter.
Jeg har noget udstyr ca. 1 km. herfra der kører over en leaset TDC APL linje hjem til mig hvor jeg også har noget udstyr der kører APL. Dette er en uhyggelig!! udgift, derfor har jeg tænkt mig at sætte trådløs kommunikation op imellem dem, og mangler derfor en APL -> ethernet converter.

Håber i kan hjælpe eller give ideer!
Avatar billede anuseren Nybegynder
09. december 2003 - 09:41 #1
af ren nysgerrighed... hvor kraftig er den linie du kører med i øjeblikket?
Avatar billede fudge Nybegynder
09. december 2003 - 09:44 #2
Det må jeg indrømme at jeg ikke er klar over men er sikker på at den smule data der skal igennem, sagtens kan klares på 10 mb ethernet / 11 mb wi-fi.
Avatar billede scb Praktikant
09. december 2003 - 15:54 #3
Nu er der ikke noget der hedder en APL til Ethernet converter.
På en Apl linie kan du køre alt hvad der kan overføres i toneområdet 300-3000 Hz, så du er nødt til at vide hvad der er du kører med i dag, det kan være op til 56 Kb modem det kan også være DTMF toner.
Det mest oplagte er et par radio modems fra http://www.wireless-shop.dk/shop/
-SCB
Avatar billede fudge Nybegynder
23. januar 2004 - 10:29 #4
Takker