Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 22:11 Der er 10 kommentarer

Efter jeg har installeret 4invia

laver den stadigvæk udråbstegn inde i enhedshåndtering ud for via bus master ide drivers nogen der har et forslag?
Avatar billede tobias28 Praktikant
08. december 2003 - 22:18 #1
kingking...du må ikke lave samme spørgsmål 2 gange.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. december 2003 - 22:18 #2
Du har vel ikke lavet nogle ændringer i BIOS for IDE Channels?
Hvad får du af oplysninger ved højreklik på stedet i Enhedshåndtering - ved evt. punktet Opdater driver.
Avatar billede tobias28 Praktikant
08. december 2003 - 22:18 #3
du bliver nødt til at lukke det ene
Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 22:22 #4
nej ved ikke noget om bios for ide channels?
jeg for ingen oplysninger! ikke andet end at jeg skal finde nogen drivere, men windows finder ikke nogen selv!

har du nogen forslag?
Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 22:28 #5
har du nogen muligheder jeg kan prøve??
Avatar billede halifax Nybegynder
08. december 2003 - 22:43 #6
Når du højreklikker, der hvor der er gult udråbstegn og vælger Egenskaber får du nogle muligheder for indstilling, men herunder også Driver -> Opdater driver
Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 22:51 #7
ja og hvad skal jeg så vælge???
Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 22:51 #8
du har ikke msn eller noget??
Avatar billede halifax Nybegynder
08. december 2003 - 23:07 #9
Foreslår at du installerer VIA Mini Port driver. se her
http://www.viaarena.com/?PageID=340

Download filen, gem den på din harddisk. Ifølge beskrivelsen kommer den som en .zip-fil. Den skal pakkes ud - med feks Winzip elelr hvad du nu har af Zip program.
Herefter dobbletklikkes på den udpakkede fil Setup.exe, stadig ifølge beskrivelsen, og bagefter skal PC'en genstartes.
Avatar billede kingking Nybegynder
08. december 2003 - 23:16 #10
jeg mener jeg har prøvet denne driver... kan det have noget at gøre med at jeg har sat nyt grafik kort i uden at installere grafik-driverne om?