Avatar billede docm Nybegynder
08. december 2003 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gendan filsystem på Windows partition.

Jeg brugte kommandoen mkfs /dev/hda1, som er min windows partition, hvilket jo betyder at jeg har slettet mit filsystem på denne.
Jeg vil bare høre om der ikke er en lille mulighed for at undo denne kommando eller om jeg i det mindste ikke bare kan få lidt af mine data fra denne partition hentet ud?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 20:55 #1
Jeg er bange for, at du skal have fat i en virksomhed, der fortager datagenoprettelse på ødelagte harddiske.

PS. Rigtige mænd græder ikke - de har nemlig en backup. ;-)
Avatar billede docm Nybegynder
08. december 2003 - 21:03 #2
Hvad med fx getdataback? Svarer det jeg har gjort ikke til at formatere partitionen, altså i forhold til dataene?

PS. Rigtige mænd tager ikke backup - vi græder meget... især lige nu! ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 21:15 #3
Jo, du har netop formateret partitionen.

Måske kan programmer som getdataback hjælpe.
Avatar billede docm Nybegynder
10. december 2003 - 17:20 #4
Fik en ven til at hjælpe med getdataback, og jeg tror at vi fik det meste tilbage...