Avatar billede www.jesper Nybegynder
07. december 2003 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bøger om avanceret C#

Jeg har kodet C# i noget tid, og vil gerne komme lidt videre med det. Jeg hved godt der findes en del gode artikler rund omkring, men hvad med bøger?
Hvilke bøger, der omhandler de mere avanceret dele af C# kan i andbefale?
Avatar billede odegaard Nybegynder
07. december 2003 - 21:25 #1
Jeg vil anbefale at du så køber bøger der behandler bestemte emner. Jeg tror ikke der findes en avanceret C# bog der dykker ned i alt det avancerede.
Fx.
Addison-Wesley - C# Design Patterns - A Tutorial
Building Secure ASP .NET Applications´
C# COM+ Programming
Data Structures and Algorithms with Object-Oriented Design Patterns in C#
GDI Programming in C# and VBNET
MS Press - Programming .NET XML Webservices
MS Press - Developing ASP.NET Server Controls And Components

Men egentlig findes der jo kun én ting du har brug for: SDK'en. Dér står det hele :-) Jo ok, måske forklarer den det ikke så meget..
Avatar billede azzodiac Nybegynder
07. december 2003 - 21:28 #2
Jeg kan kraftigt anbefale forlagene Wrox, New Riders og O'Reilly.
Det er tre engelske/amerikanske forlag, som besidder stor erfaring inden for skrivning af IT litteratur.
Tag evt. et kig på Amazon.co.uk, og deres egne hjemmesider.
www.wrox.com
www.oreillys.com
www.newriders.com
Alle deres bøger kan bestilles fra Amazon - og de fleste af dem også fra gad.dk (dog til en lidt større pris).
Hvis du ikke vil læse på engelsk, skal du nok prøve, f.eks. Ingeniøren Bøger på ing.dk, men jeg mener ikke at der er lavet noget advanceret C# litteratur på dansk. Endnu.
Avatar billede odegaard Nybegynder
07. december 2003 - 21:34 #3
Skal vi til at anbefale forlag, så er jeg nu mest til Microsoft Press. De er også gode til at lave bøger der dækker de enkelte emner grundigt. Jeg har efterhånden nogle stykker af dem, og er utrolig glade for dem. Wrox bøgerne synes jeg er meget dyre, og har kun skuffet mig.