Avatar billede truman Nybegynder
07. december 2003 - 15:56 Der er 14 kommentarer

converte til midi

et program der kan konvertere waw og mp3 til midi?
gratis ...
Avatar billede ird Praktikant
07. december 2003 - 15:57 #1
Avatar billede truman Nybegynder
07. december 2003 - 15:59 #2
d r jo meningen at DU ska finde d til mig når d r mig der opretter spørgsmålet ...
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 16:15 #3
Jeg tror nok du har misforstået sitet. Dette er hjælp til selvhjælp!
Ang. spørgsmålet, kig her, her er der en demo:
http://www.intelliscore.net/download.html
Norbert :-)
Avatar billede clauzii Nybegynder
10. december 2003 - 20:55 #4
Jeg synes det smarteste vil være at finde de pågældende numre som decideret MIDI-fil - det lyder MEGET ofte møj bedre end de der konverteringer...
Avatar billede norbert Nybegynder
10. december 2003 - 21:05 #5
Helt enig - men det var ikke det, spørgsmålet gik ud på.
Norbert :-)
Avatar billede clauzii Nybegynder
07. januar 2004 - 16:42 #6
Ok da, men jeg har ikke hørt noget der tilnærmelsesvis kan bruges til noget fornuftigt - endnu...
(Har ´rodet´ med lyd i 25 år...)
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2004 - 00:16 #7
clauzii>> Du har naturligvis ret - og jeg er helt enig med dig. (Har rodet med lyd i lige så lang tid gggg - gammel pigtrådsmusiker)
Mit svar var til truman pga den måde han svarede ird på. Og bestemt ikke til dig. Men spørgsmålet går du på at lave et musiknummer til midi - og det ved du - og jeg - ikke kan lade sig gøre uden at det lyder af helvede til. Så dit svar er så rigtigt som det kan være, selv om det ikke var det han spurgte om.
Er vi ikke enige om det?
Man kan måske få et program, der kan kovertere enkelte toner til midi - men så er det som regel hurtigere at lave dem selv.
Men lad os nu se, om vi overhovedet får respons fra opretter.?.
Noprbert.:-)
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2004 - 00:17 #8
Stavefejl er gratis - som ird plejer at sige ggg
Avatar billede clauzii Nybegynder
08. januar 2004 - 22:44 #9
Jo norbert, helt enige!

De eneste programmer jeg er stødt på, kunne kun konvertere monofoniske melodier, jeg har ikke set nogle polyfoniske endnu - derfor mit lidt ´kryptiske svar :))
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2004 - 22:46 #10
:-)
Avatar billede clauzii Nybegynder
08. januar 2004 - 22:51 #11
Jeg kunne forestille mig et par hundrede saftige DSPer fra AD eller TI, og så lidt FFT-analyse, samt kosmisk stråleindflydelsesfjerning - så vi drømmer lige lidt endnu :))
Avatar billede norbert Nybegynder
08. januar 2004 - 22:58 #12
Men nu må vi se om opretter gi'r feedback - det er trods alt ham der har oprettet spørgsmålet  ggg  -
Men svaret må jo være: Det kan du ikke få, med mindre du vil have noget der lyder ad HT. Og det er der jo ingen mening i.
Norbert.  ;-)
Avatar billede clauzii Nybegynder
08. januar 2004 - 23:02 #13
;)
Avatar billede norbert Nybegynder
30. januar 2004 - 22:11 #14
Kommentar: truman 07/12-2003 15:59:06: "d r jo meningen at DU ska finde d til mig når d r mig der opretter spørgsmålet ..."

Det er meget muligt at det er dig, der har oprettet spørgsmålet, men så må det også være din pligt at få afsluttet dette.
Respons ønskes
Norbert.