Avatar billede x-com Nybegynder
07. december 2003 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Canon LBP-660 tager alt papir på en gang

Jeg har en Canon LBP-660 som har virket fint, men den er begyndt at tage alt papir i printere, bare den skal udskrive 1. Nogle der har en løsning på det problem, for det er lidt skidt man skal sidde og holde ved alle papir udover det den skal udskrive!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2003 - 09:38 #1
Velkendt problem som jeg har kommenteret på et par gange her på E.

Jeg skal se om jeg kan finde de andre - men konklussionen var i bund og grund at der nok ikke rigtig er noget at gøre, uden at det koster mere end selve printeren.

Dog kan du være heldig at rense gummirullen, der skal trække papiret frem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2003 - 09:39 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2003 - 09:40 #3
Du kan også, efter at have renset gummirullen, give den lidt silicone. Det burde friske gummiet, og når den så har suget et døgns tid, kan det jo være den genvinder lidt af fordums gummiglans..
Avatar billede x-com Nybegynder
02. januar 2005 - 14:35 #4
Hmm