Avatar billede cecilie Nybegynder
15. januar 2001 - 13:24 Der er 3 kommentarer

Overskrivning af filer...

Hej Allesammen.

Jeg har iøjeblikket nogle problemer med at få overskrevet nogle filer på min website når jeg uploader. Kan det have noget at gøre med at serveren er dårlig.

Stedet hvor jeg har webhotel hedder E-navn, har i hørt noget dårligt om den udbyder?

Cecilie.
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2001 - 13:26 #1
Nej det har intet med serveren at gøre. Det er et problem med fx. IIS fra Microsoft, som låser filerne hvis de er åbne i browseren eller lige har været åbne.

Jeg har ikke kunnet finde hvor man satte at den skulle slippe filerne så man kunne overskrive dem.
Avatar billede jbarnow Nybegynder
15. januar 2001 - 15:32 #2
Det er ikke problemer med din server, just browsede filer låses f.eks. af MS Internet Information Server (IIS).

I forbindelse med filerne der hører til web-siten (f.eks. .asp) kan du stoppe selve web-sitet (gøres i IIS vha. IIS. MMC programmet eller http://localhost:9795/iisadmin/iis.asp siden) for at få IIS til at give slip.

Hvis der er binære filer som .dll\'er er det nødvendigt at stoppe IIS Admin servicen, for at få IIS til at slippe taget.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:32 #3
spørgsmål besvaret.. accepter og luk