Avatar billede namasalu Nybegynder
06. december 2003 - 09:10 Der er 14 kommentarer

Database - Mad

Kok søger fritidsprogrammør som gider lave en opskriftsdatabase. Den skal bygges op i moduler, hvoraf det første modul ikke er guds mest vanskeligste. Senere mere på, efterhånden som kokkemanden her får sparet mere sammen. Meningen er at der skal laves et frontend modul, så det kan hentes fra nettet mod en lille skilling.

Mvh
Ib Poulsen
Avatar billede netsrac Praktikant
06. december 2003 - 09:36 #1
Jeg kunne måske godt være interesseret, men hvordan er økonomien i projektet? Er det så folk skal betale for at se en opskrift ? Hvorfor tror du de vil det, når man kan få dem gratis mange steder ? Eller der er måske noget specielt ved de opskrifter ?

Svar her, eller mail evt. på info@cnhweb.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. december 2003 - 10:23 #2
lidt det samme som netsrac - idéen lyder rigtig god, men netop det med hvordan du vil få folk til at betale for noget de måske kan dine andre steder? Samtidig skal folk jo på en eller anden måde kunne se hvad det er de køber før de køber det - kan de ikke det er jeg også bange for kan skræmme mange væk...

Hvis det et "top secret" må du evt også gerne maile mig - kim@soze.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
06. december 2003 - 11:09 #3
du må også gerne maile mig, med mere info; invipun@hotmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. december 2003 - 12:14 #4
Jeg ved ikke hvor hurtigt du vil have lavet det men jeg har et par dage inden for den nærmeste fremtid og kan ligeså godt sige at det der blir ikke noget problem at lave, du kan læse lidt om mig samt hvad jeg har lavet her: http://www.cybermike.dk og kontakte mig på ekim@unifix.org el. icq 97544435 el. msn. uf13@hotmail.com

Glæder mig til at løse dine problemer ;)
Avatar billede pfp Nybegynder
06. december 2003 - 20:04 #5
Jeg er evt. også interesseret. Kontakt mig gerne med mere information på peter@votus.dk
Avatar billede drengen Nybegynder
07. december 2003 - 12:22 #6
Ib Poulsen,

jeg er 26, datalogi-studerende i København, og har arbejdet professionelt med database/web-løsninger i mange år. Desuden har jeg stor erfaring i freelance arbejdesmetoder - opgaven bliver løst.

Du er velkommen til at skrive til mig på drengen@hotmail.com eller ringe på 61 70 40 87.

Jeg vil meget gerne sende dig mit cv, hvis det har interesse.

Venlig hilsen
Kim Andersen
Avatar billede tt-dk Nybegynder
08. december 2003 - 16:00 #7
hvis du stadig står og mangler en til at lave det, så kan du fange mig på th@websolutions.dk
Avatar billede heine112 Nybegynder
08. december 2003 - 19:09 #8
hen namasalu

Jeg har en alternativ ide til et web-site. Du er velkommen til heine112@hotmail.com
/heine112
Avatar billede kspr Nybegynder
08. december 2003 - 22:20 #9
Hejsa, jeg kan godt lave det, og jeg garanterer jeg er billigst.. så smid en mail til ksprdk@yahoo.dk hvis du stadig mangler.. :P
Avatar billede qp Nybegynder
13. december 2003 - 16:47 #10
Mig og en kammerat har lavet en hjemmeside hvor vi blandt andet har en mad database ..
Den kan selvfølgelig udarbejdes til hvad du søger ..
Du kan finde siden på www.inane.dk/Final_R/hjemmeside.php

Du kan kontakte mig på niels@inane.dk hvis du ønsker at komme i kontakt med mig ..
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:33 #11
er du nået videre?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
05. maj 2004 - 18:30 #12
Jeg har et færdigt windows program klar hvis det er?

Har i fået løst jeres problem, så luk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. maj 2004 - 13:36 #13
hvis i har fået løst jeres problem, så luk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:12 #14
hmmm