Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
06. december 2003 - 00:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

counter lagger!

mit counter-strike er begyndt at lagge helt vildt efter, at jeg har installeret steam, jeg har tjekket for virus og spyware, så der skulle ikke være noget der gør computeren langsom...
og det lagger om så min ping er 30 eller 60!
Avatar billede andersenph Nybegynder
06. december 2003 - 00:04 #1
Har du prøvet at skrive rate 9999 i consolen?
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
06. december 2003 - 00:12 #2
nix, hvad er det? jeg er ikke så meget inde i consolen!
Avatar billede andersenph Nybegynder
06. december 2003 - 00:28 #3
Tryk ½ så kommer consolen ned...når du er i spillet...
Skriv rate 9999 og tryk enter og tryk Esc og se om ikke det hjælper....
Avatar billede snaptil Nybegynder
06. december 2003 - 10:28 #4
bliver man ikkesmidt ud.. hvis man kræver noget sådan
Avatar billede andersenph Nybegynder
06. december 2003 - 10:59 #5
Ikke forstået???
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
06. december 2003 - 14:38 #6
andersenph> måske har det hjulpet lidt, men har satdigvæk et "lag-problem", kender du andre?
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. december 2003 - 09:03 #7
Fortæl mig lidt om din pc.
Hvor hurtig er den? Grafikkort? osv
Steam CS kræver nemlig efterhånden en del af computerens ydeevne....
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
07. december 2003 - 15:01 #8
pentium 4 2.4 GHz - creative geforce 4 ti4800 128Mb ddr-ram - 512Mb kingston ddr-ram pc2700...
og min adsl-forbindelse er: 1024/256....
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. december 2003 - 19:40 #9
Høh der kan vist udvikles temmelig meget på CS før din maskine ikke kan følge med mere :)
Prøv rate 20000

cl_cmdrate 30 er standardværdi prøv at stille op på den
cl_updaterate 20 -||-
fps_max 100.0 står normalt til 72. Ret den.

Du kan gøre det i din config fil der ligger i steam/steamapps/dinemailadresse/counterstrike/cstrike eller du kan gøre det i consolen. Husk at gemme hvis du retter i din config
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
07. december 2003 - 21:49 #10
har prøvet de forskellige ting! men min fps kan ikke køre højt nok! ved max kører den 20 (og der får jeg sgu lidt ondt i øjnene) ;-)
Og jeg kan ikke køre ordentligt i 60????
Jeg ved ikke om du har en ide om hvad jeg skal gøre ved det, at den ikke kan køre høj nok fps!?!?
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
07. december 2003 - 22:17 #11
hmm, jeg har fået den til at køre 40fps, men så heller ikke mere!!!
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. december 2003 - 22:20 #12
Har du opdateret din grafikkort driver?
Ellers er det en god ide.
Du skal med den maskine ligge på 100 konstant. Det gør jeg og min maskine er langsommere end din
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
07. december 2003 - 22:35 #13
jeg kiggede lige på tidligere spørgsmål på eksperten, og der fandt jeg svaret, jeg skulle ordne dette:

"Højreklik på skrivebordet > Egenskaber > Indstillinger > Avanceret > GeForce 4 Ti 4200 > Yderlige Egenskaber > Indstillinger for OpenGL >

Så sæt 'Lodret Synkronisering' til 'Altid Deaktiveret'"

men din hjælp har været 100% iorden, så jeg synes sgu lige, st du skal lægge et svar!
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
07. december 2003 - 22:35 #14
(4200 er selvfølgelig 4800 i mit tilfælde)
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. december 2003 - 22:41 #15
Det var mit næste bud (lodret sync) altså ;0)

Takker ;0)