Avatar billede mbluhme Nybegynder
15. januar 2001 - 11:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor ligger Kontaktpersoner i Outlook 2000

Jeg bruger outlook 2000, og jeg vil gerne vide hvor gemmes KONTAKTPERSONER, er det i PST eller PAB filen ???.

Havd er forskellen på KONTAKTPERSONER og PRIVAT ADRESSEKARTOTEK.
Avatar billede wisen Nybegynder
15. januar 2001 - 11:44 #1
Alle programoplysninger fra Microsoft Outlook lagres i en fil med filtypenavnet .pst. Efterhånden som du gemmer meddelelser, aftaler, kontaktpersoner og andre Outlook-emner, kan .pst-filen blive meget stor.

Avatar billede wisen Nybegynder
15. januar 2001 - 11:44 #2
sakset fra hjælpefilen...
Avatar billede birkis Nybegynder
15. januar 2001 - 11:51 #3
Jeg kjenner ikke så godt til Outlook 2000, men etter det jeg har hørt, inneholder .pst-filen det hele... (mails, kontakter, kalender, journal, notater (noter), tasks etc.)

Privat adressekartotek er vel det adressekartoteket som ligger standard i Windows??

Avatar billede birkis Nybegynder
15. januar 2001 - 11:52 #4
damn!!  Jeg brukte for lang tid på å svare...

:)
Avatar billede wisen Nybegynder
15. januar 2001 - 12:26 #5
Det ser ud til at *.PAB filen er det private adresse kartotek... (Har prøvet at kikke i min egen !)
Avatar billede riversen Nybegynder
15. januar 2001 - 17:12 #6
det er helt klart .pst filen, som indeholder dine kontaktpersoner. Alt hvad du har i outlook bliver lagret i denne fil...dvs indbakke, sendt post, journal, kalender...det hele...

Mvh.

Rene
ICQ # 19463099
Avatar billede wisen Nybegynder
16. januar 2001 - 11:35 #7
Hvad er forskellen mellem mit og riversen\'s svar ?
Avatar billede mbluhme Nybegynder
16. januar 2001 - 11:52 #8
Riversen var ikke i tvivl, Wisen brugte udtryk som \"Det ser ud til..\".

Avatar billede wisen Nybegynder
16. januar 2001 - 12:19 #9
Ja, omkring *.PAB filen, mit svar om *.PST filen er da det samme ?!?