Avatar billede finger Nybegynder
05. december 2003 - 23:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan man udskifte Cybercity's router?

Hejsa.

Jeg er blevet i tvivl om det er muligt at erstatte cybercity's router med en anden. Jeg kunne godt tænke mig trådløst net og har tænkt at udskifte cybercity's router med en trådløs router. Er der nogen der ved om det er muligt? Eller har cybercity alt muligt gøjl opsætning i deres routere?
Avatar billede nmh Nybegynder
05. december 2003 - 23:32 #1
Der skulle ikke være noget ivejen for at sætte et trådløst access point på din router.
Avatar billede nmh Nybegynder
05. december 2003 - 23:34 #2
Du kan se nogle forslag her:
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=46716&ProductCategoryID=294

Med et trådløst accesspoint og din router fra cybercity opnår du det samme som med en trådløs router.
Avatar billede finger Nybegynder
05. december 2003 - 23:48 #3
men at udkifte routeren med et trådløst access point med indbygget router? kan man det?
Avatar billede finger Nybegynder
05. december 2003 - 23:56 #4
for at sige det som det er....
Jeg har bestilt for en uge siden (ankommer på mandag) sådan en her dims:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=201522&pcount=&Product_Id=136493

Nu er jeg blevet usikker på om jeg ikke skulle have haft sådan en her i stedet:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=&pcount=&Product_Id=136486

Er der nogen der ved om man med en "ikke-trådløs" router fra cybercity kan benytte den dims jeg har bestilt? Altså om man kan slutte dem sammen?
Eller skulle jeg have haft et rent access point uden router indbygget?
Avatar billede kenp Novice
06. december 2003 - 13:59 #5
du kan ikke udskifte den router du har fået fra cybercity.

Men du kan sagtes sætte det bag på som du har bestilt, men du kunne havde nøjes med et accesspoint.
Avatar billede finger Nybegynder
06. december 2003 - 14:42 #6
ok. så der er ingen problemer i at sætte cybercity's router til udtaget i vægen og derefter min ny indkøbte router til cybercity's router?
Avatar billede kenp Novice
06. december 2003 - 16:36 #7
nej det er der ikke
Avatar billede finger Nybegynder
06. december 2003 - 17:02 #8
cool. det lyder godt
Avatar billede finger Nybegynder
08. december 2003 - 23:27 #9
har testet det nu og det virker fint med den opsætning :)
Avatar billede baslen Nybegynder
17. december 2007 - 10:38 #10
Jeg har samme problem, men har en router fra cybercity og har så sat en wireless broadband router til fra Cyxel også men den smider mig hele tiden af nettet og det er meget ustabilt, er der noget jeg kan lave for at det kører, for er ved at gå amok over det og overvejer at bestille en trådløs router ved dem og så bare betale, men det kan jo ikke være rigtig, at det ikke bare kan virke??
Avatar billede kenp Novice
17. december 2007 - 16:52 #11
næææ det virker glimrende hos nogle.